بهترین هاست دانلود و بهترین شرکت های هاست دانلود را بشناسید

بهترین هاست دانلود و بهترین شرکت های هاست دانلود را بشناسید

بهترین هاست دانلود و بهترین شرکت های هاست دانلود را بشناسید

شاید با مفهوم هاست آشنایی داشته باشید. یکی از مهم‌ترین مسائل برای هر وب‌مستر، انتخاب یک هاست دانلود ایمن و قابل استفاده است. انتخاب هاست مناسب برای افرادی که قصد درآمدزایی از سایت خود را دارند، اهمیت بالایی دارد. هاست‌های دانلود خارجی هرکدام مزیت مخصوص به خود را دارند، اما با تحریم ایران به راحتی قابل استفاده نیستند. برای راحتی و سهولت در انتخاب هاست دانلود، بهتر است تا به سراغ هاست‌های ایرانی برویم، اما در قدم اول باید بتوان هاست خوب و مناسب را شناسایی کرد. در ادامه قصد داریم تا شرکت‌های هاستینگ داخلی را بررسی کنیم و مناسب‌ترین هاست دانلود داخلی را برای ورد پرس معرفی نماییم. در ادامه همراه ما باشید.

هاست دانلود چیست؟

حتما تا به حال از سایت‌ها برای دانلود مطالب متفاوت مانند موسیقی، آهنگ، فیلم و غیره بهره برده‌اید.به طور کلی فایل‌های متفاوتی در سایت‌ها برای دانلود وجود دارند. قرار دادن این فایل‌ها روی سایت نیازمند هاست دانلود است. به وسیله هاست دانلود امکان دانلود کردن و برداشتن فایل‌ها از سایت امکان پذیر می‌شود. این هاست برای افرادی که به دنبال آپلود کردن مطالب توسط کاربر هستند، کاربرد دارد. بسیاری از هاست‌های معمولی امکان دانلود و آپلود کردن مطالب را نمی‌دهد. به همین دلیل باید از هاست دانلود استفاده نمود. لینک دانلود روی دامنه اصلی نیست و درون ساب دامنه گذاشته می‌شود. ساب دامنه‌ای در هاست اصلی، با اسم مخصوص به خود وجود دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاست ایران آشنا شوید

در صورت استفاده هاست اصلی به عنوان هاست دانلود، حجم هاست مورد نیاز و مصرفی شما بالاتر خواهد رفت. به همین دلیل در زمان کمتری نیاز به تمدید هاست خود خواهید داشت. همچنین گاهی اوقات افراد زیادی مطالب را دانلود می‌کنند. به همین دلیل ترافیک مصرفی بسیار زیاد می‌شود و از سرعت سایت اصلی می‌کاهد. به منظور کاهش این مشکلات هاست جداگانه‌ برای دانلود و آپلود مطالب وجود دارد. هاست دانلود تفاوت‌هایی با هاست معمولی دارد، که از میان آن‌ها می‌توان به نبود دیتابیس اشاره کرد.

ویژگی های بهترین هاست دانلود چیست؟

در ابتدا باید بتوان به صورت کلی ویژگی‌های هاست های مناسب را بدانید، تا در هنگام انتخاب هاست ایرانی به مشکل بر نخورید. همانند هاست‌های معمولی، انواع مختلفی از هاست‌های دانلود با امکانات متفاوت وجود دارد. بهترین هاست دانلود برای سایت یکی از دغدغه‌های بسیاری از وب‌مسترها است. استفاده از هاست‌های دانلود ایرانی مزایای بسیار زیادی دارد. به طور مثال امکان پشتیبانی توسط شرکت‌های ایرانی بهتر انجام می‌گیرد. نکته مثبت در هنگام خرید هاست دانلود، وجود نکات کمتر نسبت به هاست معمولی است. در هنگام هاست دانلود دیگر نیازی به بررسی منابع سخت افزاری‌ نظیر تعداد هسته‌های cpu و مقدار رم نیست.

ویژگی های بهترین هاست دانلود

مهم‌ترین مواردی که در انتخاب این هاست وجود دارد، حجم هارد دیسک، سرعت پورت تخصیص داده شده، پهنای باند ماهانه، محدودیت‌های اعمال شده بر روی هاست، قوانین کپی رایت است. به طور کلی انتخاب نادرست و ناآگاهانه هاست دانلود باعث می‌شود ضررهای زیادی متحمل گردید، بنابراین لازم است در انتخاب هاست مناسب دقت کافی به خرج دهید. قابلیت اطمینان، سرعت و قدرت از مهم ترین مواردی هستند که هنگام انتخاب هاست باید در نظر داشته باشید؛ اما نکته‌ای که بیش از تمامی موارد حائز اهمیت است، شناخت درست نیازهای خودتان در راستای انتخاب هاست می‌باشد. در ادامه مهم‌ترین موارد آن را بیان می‌کنیم.

پهنای باند

هر چه پهنای باند یک هاست دانلود وسیع‌تر باشد، امکان دانلود بیشتر و با سرعت بالاتر وجود دارد. هر چه افرادی که از یک سایت بیشتر بازدید می‌کنند بالاتر باشد متناسب با ان باید پهنای باند بیشتری برای سایت مورد نیاز است. در صورت نبود پهنای مورد نظر و کافی دانلود، هنگ کردن اتفاق می‌افتد. به همین دلیل با استفاده از پهنای باند محدود به مرور کاربران سایت خود را از دست می‌دهید. با افزایش پهنای باند هزینه و قیمت آن نیز بالاتر می‌رود. اما به این نکته توجه داشته باشید در صورتی که سایت شما بازدید کنندگان زیادی دارد هزینه کردن برای برای آن از ارزش بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هاست (هر آنچه که قبل از خرید هاست باید بدانید)

حجم هارد

از عوامل مهم دیگر در انتخاب هاست دانلود، حجم هارد آن است. حجم هارد بیشتر برای دانلودهای سنگین اهمیت دارد. در هنگام آپلود فایل‌های حجیم و سنگین باید حجم هارد بالایی داشته باشید. تمامی نیاز خود را در ابتدا در نظر بگیرید و هاست دانلود مناسب نیاز خود را انتخاب کنید. در صورتی که حجم هارد خریداری شده متوسط و یا پایین باشد، در صورت نیاز امکان آپلود فایل سنگین وجود ندارد. به محدودیت ایجاد شده توسط هارد توجه کافی داشته باشید.

پشتیبانی

این مورد میان هاست دانلود و هاست معمولی مشترک است. نیاز به پشتیبانی سخت افزاری از مهم‌ترین موارد انتخاب هاست دانلود به شمار می‌رود. دانلود کردن مطالب فشار مضاعف به سخت افزارهای موجود وارد می‌کند. در صورتی که تعداد دانلودها بسیار بالاتر از میزان در نظر گرفته شده باشد، امکان وجود مشکل بسیار زیاد است. از دیگر مواردی که نیاز به پشتیبانی توسط شرکت هاستینگ را دارد، می‌توان به نویز و اختلال اشاره کرد.هر چه پشتیبانی از سایت سریع‌تر باشد، شرکت هاستینگ مربوطه ارزش بالاتری دارد. همچنین وجود کادر و تیم پشتیبانی ماهر که از پس تمامی مشکلات بر بیایند، دارای اهمیت زیادی است.

پشتیبانی هاست دانلود

حتما به این مورد توجه کافی داشته باشید تا در صورت بروز مشکل دستتان در پوست گردو نماند.

شرکت هاستینگ

تجهیزات و سخت افزار یک شرکت میزان کیفیت هاست دانلود آن را مشخص می‌کند. هر چه شرکت مد نظر شما از سخت افزار بهتر و قوی‌تری استفاده نماید، هاست بهتری را ارائه می‌دهد. همچنین اگر در برابر مشکلات سخت افزاری پشتیبانی سریع‌تر و مناسب‌تری را ارائه دهد، کار آمدتر خواهد بود. به طور کلی هر چه خدمات و سخت افزار یک شرکت تخصصی و بهتر باشد، شرکت هاستینگ مناسب‌تری به شمار می‌رود.

هزینه مناسب

پس از اولویت بندی نیازمندی‌های تعیین کننده، مهم‌ترین کار انتخاب هاستی است که علاوه بر تامین نیازمندی‌های مورد نظر از نظر اقتصادی نیز به صرفه ترین شرایط را داشته باشد. بسیاری از افرادی که برای اولین بار از هاست استفاده می‌کنند، به قیمت هاست توجه زیادی دارند.

بیشتر بخوانید: هاست وردپرس چیست؟ و چه تفاوت و ویژگی با دیگر هاست دارد؟

خدمات مشتریان

در زمان استفاده از هاست، احتمال رویارویی با مشکلات بزرگ و کوچک بالا است. به همین دلیل استفاده از راهنمایی‌های پشتیبانی هاست مورد نظر، اجتناب ناپذیر می‌باشد و به شما کمک می‌کند تا قادر به رفع مشکلات در زمان کوتاه‌تری باشید. یک هاست خوب امکان خدمات دهی و رفع مشکلات را به صورت 24 ساعته دارد.

دلایل خرید هاست دانلود

همان طور که در بالا به آن اشاره کردیم، استفاده از هاست دانلود مزایای زیادی دارد. استفاده حجم برابر از هاست معمولی سایت برای آپلود فایل‌ها هزینه بیشتری می‌طلبد. همچنین در این صورت نیازمند به هاست حجیم هستید. در صورتی که سایت شما مربوط به دانلود کردن مانند سریال، انیمه، برنامه و غیره باشد، هر روز و ساعت افراد زیادی از سایت شما بازدید می‌کنند و فایل دانلود می‌نمایند. به همین دلیل پهنای زیادی از باند اشغال می‌شود. این اتفاق منجر به کاهش سرعت می‌گردد. پردازش کردن فایل‌هایی نظیر  cpu و ram نیاز به فضای زیادی دارد و در صورتی که روی هاست اصلی اجرا شود، سایت دچار کندی می‌شود.

دلایل خرید هاست دانلود

این فایل‌ها در حجم‌های بالا باعث کند شدن عملیات موجود روی یک سایت می‌شود. به همین دلیل سایت شما در رتبه بندی گوگل کاهش می‌یابد. از طرف دیگر کاربران تمایل بیشتری برای استفاده از سایت‌های سریع دارند. با خرید هاست دانلود مناسب کاربران سایت خود را افزایش دهید.

نحوه محاسبه قیمت هاست دانلود و عوامل تاثیر گذار بر آن

بسیاری از افراد تمایل دارند تا در جریان هزینه‌های هاست خود قرار گیرند. اولین نکته که بسیاری افراد درباره‌ آن سوال می‌کنند، قیمت و تعرفه متفاوت شرکت‌ها برای ارائه خدمات مشابه است. عوامل متعددی در قیمت پایانی هاست دانلود دخیل هستند. سخت افزارهای مورد استفاده اهمیت زیادی در قیمت گذاری دارند. تمامی سرورها برای ساخت امکانات هزینه می‌پردازند. خود این قیمت بر روی هزینه نهایی تاثیری مستقیم دارد. در صورت وجود منبع اختصاصی یا همان اختصاصی بودن منابع به یک مشتری، هزینه بالاتر خواهد بود. به طور کلی قیمت بستگی به اختصاصی بودن امکانات و منابع دارد.

هر چه شرکت مورد نظر شما سابقه طولانی‌تری در زمینه هاستینگ داشته باشد، قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. یکی از مزیت‌های قابل اشاره هاستینگ‌های ایرانی قیمت با ثبات آن است. هاستینگ‌های خارجی قیمتی وابسته به دلار دارند. علاوه بر آن به دلیل نوسانات ارز قسمت هاست‌های خارجی دائما متغییر است.

بهترین شرکت های هاستینگ ایرانی

تعداد زیادی شرکت ایرانی در زمینه هاست فعالیت دارند. اغلب شرکت‌های که در این زمینه فعالیت دارند، هاست دانلود نیز ارائه می‌دهند. تلاش روز افزون همه شرکت‌ها باعث بهبود و بالا رفتن امکانات هاست‌های ایرانی شده است. پس از مشخص شدن و انتخاب هاست دانلود مورد نظر خود، باید شرکت‌های هاست را مورد بررسی قرار دهید. به طور معمول شرکت‌های هاستینگ ایرانی خدمات زیادی را نظیر  ثبت دامین، سرور مجازی، سرور اختصاصی، سرورهای اختصاصی مدیریت شده، طراحی سایت و برنامه نویسی، مانیتورینگ، فروش لایسنس نرم افزارهای تحت وب و غیره را انجام می‌دهند. توجه داشته باشید هر شرکت هاستینگ مزایا و معایب خود را دارد.

میهن وب هاست

هاست دانلود میهن وب هاست

اگر به دنبال شرکتی مطمئن در زمینه هاست دانلود باشید، از شرکت میهن وب هاست استفاده کنید. فعالیت‌های این شرکت در زمینه هاست، دامین و سرور مجازی است. به همین دلیل افراد با نیازهای متفاوت از خدمات این شرکت بهره می‌برند. شاید برای بسیاری افراد دانستن این نکته جالب باشد که میهن وب هاست نماینده رسمی Ripe در ایران و کارگزار رسمی ایران نیک است. برای افرادی که به دنبال هاست با کیفیت با قیمت مقرون به صرفه از دو کشور ایران و آلمان باشند، میهن وب هاست گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. اگر پشتیبانی هاست برای شما اهمیت بالایی دارد، میهن وب هاست خدمات پشتیببانی خود را به صورت 24 ساعته ارائه می‌دهد.

 

هاست دی ال

هاست دانلود هاست دی ال

برای سایت‌های اختصاصی و مهم که به دنبال شرکت هاستینگ هستند، هاست دی ال گزینه مناسب است. برای گرفتن خدمات این شرکت در ابتدا باید آدرس دامنه سایت خود را به ششرکت دهید و خدمات مربوط به سایت خود را دریافت کنید. اگر ترافیک سایت شما بالا است، حتما این شرکت را انتخاب نمایید. از موارد قابل ذکر برای هاست دی ال می‌توان به هزینه بالای خدمات اشاره کرد. دلیل این تفاوت خدمات اختصاصی بودن آن‌ها است.

 

هاست نگار

هاست دانلود هاست نگار

یکی از شرکت‌های نوپا در زمینه هاستینگ می‌باشد. در این شرکت ارائه خدمتی خوب و مفید حرف اول را می‌زند. به همین دلیل یکی از موفق‌ترین شرکت‌ها در جلب رضایت مشتری به شمار می‌رود. این شرکت هاستینگ کار خود را به صورت بین المللی انجام می‌دهد. کشورهایی نظیر فرانسه، آلمان، انگلیس و ایران قابلیت میزبانی سایت می‌پذیرد. از جمله مزایای بی‌شمار آن می‌توان به فول بک آپ هر 12 ساعت اشاره کرد. این ویژگی در میان هاستینگ‌های ایرانی بسیار منحصر به فرد به شمار می‌رود. پهنای باند به صورت نامحدود در نظر گرفته شده است، به همین دلیل هیچگونه اختلال و یا مشکلی در سایت‌ها به وجود نخواهد آمد.

این شرکت هاستینگ برای افرادی که به دنبال هاستی خارجی می‌گردند بسیار مناسب است. از دیگر مزایای هاست نگار به پشتیبانی به موقع آن می‌باشد. این سایت در بیشتر زمان‌های روز قابلیت پاسخگویی به مشکلات را دارد. در هاست ایران سی پنل نیز اراده می‌گردد. کنترل پنل مورد استفاده در هاست دانلود این شرکت بر اساس cPanel است. از خصوصیت سرورها می‌توان به 64GB RAM DDR3 و پردازنده پرقدرت Intel Xeon E5-2630v3 اشاره کرد. مزایای این شرکت شامل موارد زیر است.

  • پورت اتصال سرور 10 گیگابیت
  • آنتی DDOS سخت افزاری Cisco
  • فایروال سخت افزاری Cisco
  • فایروال نرم افزاری
  • آنتی ویروس Kaspersky
 

سون هاست

هاست دانلود سون هاست

اگر به دنبال شرکت هاستینگی با قیمت مناسب می‌گردید، از شرکت سون هاست استفاده کنید. قیمت‌های ارائه شده توسط این شرکت بسیار مقرون به صرفه به شمار می‌رود. از مزایای این شرکت می‌توان به ارائه هاست دانلود ایران و خارج اشاره کرد. سون هاست با یک دهه سابقه میزبانی، یکی از شرکت‌های به نام و معروف در زمینه حوزه میزبانی وب به شمار می‌رود. این شرکت خدمات و مسئولیت‌هایی در زمینه هاست لینوکس حرفه ای ایران و خارج، هاست وردپرس، هاست پر بازدید، هاست دانلود و نمایندگی هاست ایران و خارج ارائه می‌دهد. هاست‌های لینوکسی استفاده شده در این شرکت با کنترل پنل سی پنل کار می‌کنند.

پهنای باند به صورت نامحدود در نظر گرفته شده است. دامین به صورت رایگان و هزینه اضافی در اختیار صاحب سایت قرار می‌گیرد. همچنین گواهی نامه ssl بدون هزینه‌ای اضافه اهدا می‌گردد. برای افرادی که 24 ساعته روی سایت‌های خود کار می‌کنند، استفاده از سون هاست بهترین گزینه به شمار می‌رود. بخش انجمن گفت‌وگو این هاستینگ برای مشتریان اختصاص داده شده است. این بخش در تمامی ساعت‌های روز فعالیت دارد و تمامی مشکلات احتمالی در هر ساعتی از شبانه روز قابل حل است. از مزیت‌های منحصر به فرد سون هاست می‌توان به ارائه دامین رایگان روی سرویس های یک ساله اشاره کرد. قیمتهای پایین این هاست برای افراد حرفه‌ای مناسب است.

 

ایران سرور

هاست دانلود ایران سرور

اگر بخواهیم به یکی از هاستینگ‌های ایرانی که در حدود 2 دهه فعالیت در زمینه حوزه میزبانی وب دارد اشاره کنیم، می‌توان از ایران سرور نام برد. این شرکت در مشهد قرار دارد. تعداد مشتریان شرکت در حدود 100 هزار مشتری تخمین زده می‌شود. ایران سرور یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در این حوزه است. تعداد دیتای سنترهای ایران سرور 50 عدد تخمین زده می‌شود که مقدار آن به صورت روز افزون در حال افزایش است. سرویس‌های ارائه شده توسط ایران سرور تنها به زمینه هاست محدود نمی‌شود. برای افرادی که به دنبال هاست برای سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و پرستاشاپ می‌گردند، ایران سرور مناسب می‌باشد.

ویژگی منحصر به فرد هاست‌های سیستم محتوی به صورت کاملا اختصاصی برای سایت ساز مخصوص به خود ساخته می‌شوند. این شرکت نیز هاست ابری ارائه می‌دهد. این امکان به عنوان یک شناخته می‌شود. یکی از مزیت‌های هاست‌های ابری، از دسترس خارج نشدن سایت است. ایران سرور با قرار دادن ترافیک نامحدود و DNS منحصر به فرد رایگان مزیت‌های هاست ابری خود را دو چندان کرده است. در هاست ابری ایران سرور قوی‌ترین کانفینگ دنیا قرار دارد. به همین دلیل سرعت سایت شما بسیار بالا خواهد بود. سرورهای هاست دانلود این شرکت بسیار قدرتمند و قوی است.

اگر به دنبال سروری مناسب هاست فروشگاهی باشید، ایران سرور بهترین گزینه برای شما به شمار می‌رود. اغلب سایت‌های فروشگاهی از ترافیک بالایی برخوردارند، به همین دلیل استفاده از هاست مناسب برای آن‌ها بسیار مهم است. از مزایای بسیار مهم و قابل ذکر این سرور می‌توان به پر بازدید بودن ان اشاره کرد. ایران سرور بیشتر برای افرادی که به دنبال خدمات بسیار حرفه‌ای می‌گردند، مناسب است.

لیموهاست

میزبانی لیمو هاست

یکی از بهترین و معتبرترین هاستینگ‌های ارائه‌دهندۀ هاست دانلود و کلاً پلن‌های میزبانی در ایران، لیموهاست است.

اگر قصدتان برای خرید هاست دانلود جدی است، می‌توانید سراغ سرویس‌های این هاستینگ خوشنام بروید. سرویس میزبانی از فایل‌ها یا همان هاست دانلود، در قالب 5 پلن که همگی از بک‌آپ‌گیری خودکار برخوردارند، توسط این هاستینگ ارائه می‌شوند.

تمام ویژگی‌های یک هاست دانلود خوب که در بخش قبلی راجع‌به آن‌ها صحبت کردیم، در سرویس‌های لیمو دیده می‌شوند و به همین خاطر، خیالتان راحت است که توانسته‌اید بهترین هاست دانلود را انتخاب کنید.

لیموهاست علاوه بر هاست دانلود، دامنه، سرور و پلن‌های میزبانی متنوعی برای فروشگاه‌های اینترنتی، سایت‌های وردپرسی نوپا و بزرگ و… ارائه می‌کند.

 

ماندگار هاست

هاست دانلود ماندگار هاست

ماندگار هاست با حدود 10 سال تجربه در زمینه ارائه پنل‌های میزبانی هاست، به صورت منحصر به فرد فعالیت دارد. این شرکت تمرکز خود را روی ارائه سرور و هاست مخصوص وردپرس گذاشته است. به همین دلیل تجربه بیشتری نسبت به سایر شرکت‌ها دارد. اگر به دنبال خدمات دیگری مانند بهینه سازی قالب وردپرس، طراحی قالب اختصاصی، سئو سایت، افزایش سرعت سایت، طراحی افزونه وردپرس و هاست دانلود باشید، ماندگار هاست گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. ماندگار هاست به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان سی پنل ایرانی و خارجی شناخته می‌شود. یکی دیگر از مزایای ماندگار وب پشتیبانی خوب و به موقع آن است.

 

وب رمز

هاست دانلود وب رمز

اگر به دنبال شرکتی قدیمی و با سابقه در این حوزه باشید، وب رمز به عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. یکی از مزیت‌های این شرکت که با استقبال زیادی روبرو شد، ارائه دادن هاست از سراسر دنیا است. تمامی مشتریان می‌توانند در صورت بروز مشکل از طریق پشتیبانی مشکل خود را رفع کنند. این کار در کمترین زمان ممکنه صورت می‌گیرد. امکان انتخاب کانفینگ برای مشتری وجود دارد. امکان انتخاب سرور از کشورهایی نظیر آمریکا، آلمان و فرانسه فراهم است. خدمات مهمی مانند ارائه هاست لینوکس حرفه ای و هاست ویندوز حرفه‌ای با هارد NVMe در ایران، ارائه نمایندگی هاست لینوکس با هارد SSD و وب سرور Litespeed در ایران و آلمان اشاره کرد.

اگر به دنبال خدماتی نظیر دیجیتال مارکتینگ، تبلیغات اینترنتی، سئو و تولید محتوا، تبلیغات گوگل ادز و مشاوره در زمینه تبلیغات هوشمندانه باشید، وب مستر بسیار مناسب شما است. به دلیل تخصصی بودن تمامی امکانات هزینه برای خدمات بالا می‌باشد.

 

نت افراز

هاست دانلود نت افراز

این شرکت با توجه به بودجه هر فرد خدمات خاصی را توصیه می‌کند. تجربه و سابقه این شرکت در این زمینه بسیار بالا است. این شرکت هاست‌هایی با قیمت بسیار مناسب به افرادی که نیاز به هاست با حجم بالا دارند، ارائه می‌دهد. پهنای باند زیاد است و به همین دلیل سرعت بالا می‌باشد. از مزایای این شرکت می‌توان به کنترل پنل هاست دانلود بر اساس دایرکت ادمین اشاره کرد. اگر به دنبال وب سرویس انجینیکس باشید، نت افزار مناسب شما است، زیرا وب منطبق با نیاز شما می‌باشد. رم‌های 128 گیگا بایتی و سرورهای 24 هسته سی‌پی‌یو سرعت سایت را بالا می‌برند.

 

سرور پارس

هاست دانلود سرور پارس

این شرکت که به عنوان شرکتی نو پا  وارد عرصه هاستینگ شده است، در چندین سال اخیر به خوبی می‌درخشد. اگر به دنبال هاست نامحدود لینوکسی باشید، این شرکت بهترین گزینه به شمار می‌رود. این شرکت از انگستان هم خدمات خود را ارائه می‌دهد. این شرکت با توجه به نیاز هر فرد خدمات متناسب را پیشنهاد می‌کند. حداکثر سرعت دانلود فایل‌ها توسط سرورهای این شرکت 200 کیلوبایت در ثانیه است. دلیل این کار سوء استفاده نکردن هر آی‌پی از سایت بود. هر آی‌پی 20 کانکشن در یک لحظه می‌تواند انجام دهد. از تمامی کشورها امکان دانلود وجود دارد.

 

صبا هاست

هاست دانلود صبا هاست

اگر به دنبال شرکت قدیمی و معتبر باشید، صبا هاست گزینه بسیار مناسبی به شمار می‌رود. این شرکت ایرانی هاست‌هایی از کشورهای خارجی نیز ارائه می‌دهد. امکان سفارش خدمات و هاست دانلود به شرکت صبا هاست وجود دارد. خدمات متناسب با سایت خریدار ارائه می‌شود، اما برای امکانات اضافی شرکت مبلغی دریافت نمی‌کند. به همین دلیل بسیاری از افراد این شرکت را ترجیه می‌دهند.

 

میزبان وردپرس

هاست دانلود میزبان وردپرس

‌این شرکت که به تازگی کار خود را در زمینه هاستینگ شروع کرده است، کیفیت بالایی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. این شرکت به صورت تخصصی فعالیت خود را در زمیته هاست وردپرس انجام می‌دهد. یکی از مزایای این شرکت هاستینگ، امکان سرویس سفارشی است.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم تمام نکاتی که برای خرید هاست دانلود به آن نیاز دارید، بیان کنیم. همچنین با معرفی بهترین شرکت‌های هاستینگ در زمینه به شما در زمینه انتخاب آن کمک نمودیم. اولین قدم برای خرید هاست، در نظر گرفتن تمامی اهداف شما از سایت است. در صورتی که فایل روی سایت خود بارگذاری می‌کنید، حتما از هاست دانلود استفاده نمایید. در هنگام خرید هاست تمامی موارد را مورد بررسی قرار دهید تا بعد از مدتی دچار مشکل نشوید. تمامی شرایط و امکانات شرکت‌ها را بررسی کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

امتیاز تون خیلی برامون مهمه!

از 1 تا 5 امتیاز بدید

4 / 5. تعداد رای: 324

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.