بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران آشنا شوید

بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران آشنا شوید

با بهترین هاست وردپرس و بهترین شرکت های هاستینگ ایران آشنا شوید

مهم‌ترین اقدام برای راه‌اندازی یک وب‌سایت را می‌توان انتخاب هاست مناسب دانست. در انتخاب بهترین هاست وردپرس باید همیشه فاکتورهای امنیت، سرعت، پشتیبانی و ثبات را در نظر داشته باشید. بنابراین انتخاب یک هاست مناسب نیازمند تحقیق و کسب اطلاعات درباره شرکت‌های هاستینگ است. هاستینگ‌های خارجی بسیاری وجود دارند که از سرعت و امنیت خوبی برخوردار هستند اما به دلیل تحریم‌ها بسیاری از ایرانیان قادر به دریافت خدمات این شرکت‌ها را ندارند. از این رو شناسایی بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی می‌تواند در انتخاب هاست مناسب بسیار مفید باشد.

هاست چیست؟

برای حضور در فضای مجازی وب علاوه بر طراحی یک سایت، به یک سرویس هاست از شرکت‌های میزبان نیز نیاز دارید. هاست سروری است که میزبان در اختیار شما قرار می‌دهد تا داده‌ها و اطلاعات وب‌سایت خود را در آن منتشر کنید. کاربرانی که سایت شما را در اینترنت پیدا می‌کنند، در واقع این وب‌سایت از روی هاست برای آن‌ها اجرا می‌شود. به این ترتیب می‌توان هاست را پایگاه داده‌ها و اطلاعات وب‌سایت شما در اینترنت تعریف کرد.

چرا انتخاب هاست اهمیت دارد؟

انتخاب یک بهترین هاست می‌تواند تاثیر بسیار خوبی روی سایت شما بگذارد. سرعت، قدرت و عملکرد سایت شما رابطه مستقیمی با نوع هاست دارد. از مواردی که نشان‌دهنده هاست مناسب است، فایل‌های پشتیبانی است که میزبان از سایت شما دریافت می‌کند تا اطلاعات شما نپرد. هاست نامناسب می‌تواند خسارات جبران‌ناپذیری را به کسب و کار آنلاین شما وارد کند و در مقابل یک سایت خوب می‌تواند تاثیر زیادی در پیشرفت کسب و کار شما داشته باشد. به این ترتیب می‌توان متوجه شد که انتخاب بهترین هاست چه نقش مهمی در پیشرفت وب‌سایت شما خواهد داشت.

ویژگی های یک هاست وردپرس مناسب

پس از آگاهی از اهمیت انتخاب یک هاست مناسب لازم است به ویژگی‌های یک هاست مناسب اشاره کنیم تا بتوانیم با آگاهی بیشتری دست به انتخاب بزنیم. در ادامه به برخی از ویژگی‌های یک هاست خوب اشاره می‌کنیم:

ویژگی های یک هاست وردپرس مناسب

1.بهینه‌ شده برای وردپرس

همانطور که بیان شد هاست وردپرس باید برای وردپرس اختصاصی شده باشد. بنابراین هاست وردپرس باید بستر وردپرس را فراهم کند  به طور کامل برای وردپرس بهینه‌سازی شده باشد. بهینه‌سازی هاست برای وردپرس باعث افزایش عملکرد و سرعت سایت می‌شود.

2.تاثیر در عملکرد وب ‌سایت

اولین ویژگی‌ مهمی که باید در انتخاب بهترین هاست در نظر بگیریم این است که آیا هاست موردنظر تاثیر مناسبی در عملکرد وب‌سایت دارد؟ هاست یک سایت معمولا تعیین‌کننده سرعت، مدت زمان Uptime و قدرت سایت است. این موارد به طور کلی در عملکرد سایت تاثیر بسیار مهمی دارند و می‌توانند رضایت کاربران را، که امری مهم برای گوگل است، به خوبی جلب کنند.

3.امنیت هاست

از دیگر مواردی که در انتخاب بهترین هاست باید به آن دقت داشت، میزان امنیت یک هاست است. میزان امنیت یک هاست بسته به برنامه‌هایی است که شرکت هاستینگ در برابر هکرها و دیگر خطرات هک شدن دارد. بنابراین یک هاست مناسب باید در برابر حمله هکرها مقاوم باشد و بتواند به خوبی از اطلاعات سایت محافظت کند.

بیشتر بخوانید: بهترین هاست دانلود و بهترین شرکت های هاست دانلود را بشناسید

4.تهیه فایل پشتیبان توسط هاست

همانطور که بیان شد، بهترین هاست باید به طور دوره‌ای از سایت شما فایل پشتیبان یا Backup بگیرد. گرفتن فایل پشتیبان باعث می‌شود تا در صورت بروز مشکلی مانند هک شدن سایت یا حذف شدن اطلاعات، توانایی برگرداندن اطلاعات وجود داشته باشد. بنابراین در انتخاب هاست مناسب برای وب‌سایت خود باید تهیه فایل پشتیبان را به طور جدی در نظر بگیرید.

5.خدمات پشتیبانی میزبان

یکی از مواردی که در ارتقاء و رفع مشکلات سایت شما می‌تواند بسیار مفید باشد، خدمات پشتیبانی میزبان است. هنگام خرید بهترین هاست به این نکته توجه داشته باشید که سرویس میزبانی هاست شما، در هنگام بروز مشکل، پشتیبانی خوبی در اختیار شما قرار دهد و در جهت پاسخگویی به سوالات شما و رفع مشکل سایت شما کوشا باشد.

خدمات پشتیبانی میزبان

6.ظرفیت ذخیره ‌سازی اطلاعات

از دیگر مواردی که در باید در هنگام خرید بهترین هاست به آن دقت داشته باشید ظرفیت ذخیره‌سازی اطلاعات است. البته این موضوع کاملا به شخص شما و سایت‌تان بستگی دارد. به این ترتیب لازم است قبل از تهیه هاست با طراح سایت خود مشورت کنید و به این نتیجه برسید که به چقدر فضا برای اشتراک اطلاعات خود نیاز دارید.

7.فضا و پهنای باند

پهنای باند هاست در واقع کیفیت و سطح ترافیک و داده مجاز آن برای انتقال داده در بین سایت را توصیف می‌کند. بنابراین این مورد نیز از معیارهای مهم برای انتخاب هاست است که قبل از تهیه باید در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:
بک لینک چیست و چه تاثیری بر سئو سایت دارد؟

8.مدت زمان Uptime سرور

Uptime در واقع ساعات سرویس‌دهی سایت شما را تعیین می‌کند. هر چه درصد این مورد بالاتر باشد، هاست سایت شما را در زمان بیشتری نگه می‌دارد و به ارائه سرویس به کاربران می‌پردازد و بنابراین میزان Uptime روی سئو نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود. اگر شما می‌خواهید به صورت شبانه روز به سرویس‌دهی به مشتریان بپردازید، لازم است تا میزان Uptime سرور را بسیار بالا انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید هاست (هر آنچه که قبل از خرید هاست باید بدانید)

9.انعطاف‌ پذیری هاست

انعطاف‌پذیری هاست امکان استفاده چندین نفر به طور همزمان از سایت را تعیین می‌کند. به این ترتیب هر چه میزان انعطاف‌پذیری هاست شما افزایش یابد افراد بیشتری می‌توانند به طور همزمان از سایت شما دیدن کنند.

10.دسترسی

برای انتشار اطلاعات مورد نظر خود در سایت باید به سایت خود دسترسی مناسب داشته باشید. به همین دلیل سرویس‌های میزبانی که هاست را در اختیار شما قرار می‌دهند، پنل‌ مدیریت مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهند تا بتوانید اطلاعات مورد نظر خود را در سایت نشر دهید. بنابراین میزان این دسترسی و نحوه آن نیز در هنگام خریداری بهترین هاست باید در نظر گرفته شود.

هاست وردپرس چیست و چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

هاست وردپرس در واقع همان هاست عادی است که دارای  سرویس‌های مخصوص وردپرس است و به همین دلیل بستر مناسبی را برای وردپرس فراهم می‌کند. هاست وردپرس دارای هماهنگی بهتری با وردپرس است و به همین دلیل اغلب توصیه می‌شود برای سایت وردپرسی، هاست وردپرس تهیه شود. به زبان ساده‌تر هاست وردپرس برای وردپرس تهیه شده‌ است و به همین دلیل می‌تواند سرعت و امنیت بیشتری را برای سایت شما فراهم کند.

هاست وردپرس چیست و چه تفاوتی با هاست معمولی دارد؟

سرویس هاست وردپرس برای وردپرس بهینه‌سازی و استانداردسازی شده است و به خوبی ضعف و نیازهای وردپرس را پوشش می‌دهد تا در استفاده از افزونه و قالب‌های مختلف، سرعت و کارایی سایت دچار اختلال نشود. هاست وردپرس دارای منابع سخت‌افزای قوی‌تری نسبت به هاست‌های معمولی لینوکس هستند و محدودیت این هاست‌ها را نیز ندارند.

انواع سرویس‌های هاست وردپرس

هاست وردپرس دارای انواع مختلفی است که باید بسته به نوع و حجم فعالیت مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به بررسی انواع سرویس‌های هاست وردپرس می‌پردازیم تا بتوانیم بهترین و مناسب‌ترین هاست وردپرس را انتخاب کنیم.

  • اشتراکی: هاست اشتراکی در واقع بهترین هاست برای آن دسته از سایت‌هایی است که به تازگی شروع به فعالیت کرده‌اند و بازدید بالایی ندارند. روی سرویس اشتراکی در واقع چندین سایت روی یک هاست قدرتمند قرار می‌گیرند و به همین دلیل دارای قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر سرویس‌ها هستند.
  • اختصاصی: سرویس اختصاصی شخصی است و برای هر سایت یک سرویس ارائه می‌شود. این نوع سرویس‌ها برای سایت‌های پربازدید بسیار مناسب می‌باشند.
  • ابری: سرویس ابری در واقع سرویسی است که چندین سرور روی یک شبکه مدیریت می‌شوند و به همین دلیل هاست دارای پایداری بیشتری خواهد بود.
بهترین شرکت‌ های هاستینگ ایران

بهترین شرکت‌ های هاستینگ ایران

شرکت‌های هاستینگ متنوعی در ایران به ارائه امکانات می‌پردازند که ممکن است انتخاب یکی از آن‌ها کار دشواری باشد. برای انتخاب بهترین شرکت هاستینگ لازم است نقاط قوت و ضعف و همچنین خدمات هر یک را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم بسته به نوع نیاز خود یکی را انتخاب کنیم. البته لازم به ذکر است که شرکت‌های هاستینگ ایرانی خدماتی دیگری نیز همچون ارائه سرور اختصاصی و مجازی، برنامه نویسی، ثبت دامین، مانیتورینگ و طراحی سایت، فروش مجوز نرم‌افزارهای تحت وب و… را نیز انجام می‌دهند.

1.ایران سرور

ایران سرور: خرید هاست، خرید سرور مجازی و سرور اختصاصی خرید

شرکت ایران سرور دارای 18 سال سابقه در ارائه هاست است که به همین منظور می‌توان آن را قدیمی‌ترین و با تجربه‌ترین شرکت ارائه‌دهنده بهترین هاست معرفی کرد. تعداد مشتریان این شرکت در حال حاضر به بیش از 80 هزار نفر می‌رسد که همین امر باعث شده است تا رتبه الکسای این شرکت به حدود 100 برسد. این رتبه نشان‌دهنده محبوبیت ایران سرور در میان ایرانیان است. یکی از ویژگی‌های ایران سرور ارائه سرویس‌های متنوع است. در حال حاضر این شرکت با بیش از پنجاه دیتاسنتر معتبر جهان همکاری می‌کند.

فعالیت این شرکت در زمینه ارائه هاست‌های معمولی، هاست مخصوص وردپرس، پرستاشاپ و جوملا می‌باشد و علاوه بر این هاست‌های ارائه شده برای سایت ساز مورد نظر بهینه شده است. سرویس‌های شرکت ایران سرور دارای قیمت بالایی هستند و به همین دلیل توصیه می‌شود تنها برای سایت‌های پربازدید از این سرویس‌ها استفاده کنید.

از دیگر ویژگی‌هایی که می‌توان برای شرکت ایران سرور برشمرد، ارائه هاست کلود یا ابری است. این سایت‌ها هرگز از دسترس خارج نمی‌شوند و همواره پایدار و پر قدرت خواهند بود. هاست ابری ایران سرور از ترافیک نامحدود و همچنین DNS اختصاصی رایگان برخوردار است. این هاست ابری به دلیل استفاده از کانفیگ قدرتمند روز دنیا که از پردازنده‌های قوی و هارد NVME تشکیل شده است، سرعت وب‌سایت شما را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید:
بهترین هاست دانلود و بهترین شرکت های هاست دانلود را بشناسید

مزایای ایران سرور

  • استفاده از قدرتمندترین و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا
  • عرضه ssl رایگان روی سی پنل
  • دارای سرویس‌های هاست پربازدید و هاست‌های سازمانی
  • ارائه هاست کلود پیشرفته
  • پشتیبان‌‌گیری خودکار در طول روز
  • دارای سرویس هاست دانلود با سرعت بالا
  • سرویس هاست ایمیل و ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی
  • عرضه هاست مخصوص جوملا، پرستاشاپ و وردپرس
  • سرویس فروشگاه‌ساز و سایت‌ساز حرفه‌ای
  • پشتیبانی عالی
  • برترین نمایندگی هاست

معایب ایران سرور

  • بالا بودن تعرفه سرویس‌ها

2ماندگار وب

هاستینگ ماندگار وب

شرکت ماندگار وب از سال 1390 فعالیت خود را در زمینه ارائه هاست و سرور مخصوص وردپرس آغاز کرد. این شرکت امروزه به یکی از ارائه دهندگان بهترین هاست تبدیل شده است که افراد زیادی هاست مخصوص سایت وردپرس خود را از این شرکت دریافت می‌کنند. هاست‌های وردپرس این شرکت سازگاری بالایی با وردپرس داند و از کانفیگ خوبی برخوردار می‌باشند.

شرکت ماندگار وب همچنین خدمات دیگری همچون طراحی قالب اختصاصی، بالا بردن سرعت سایت، بهینه‌سازی قالب وردپرس، سئوی سایت و طراحی افزونه وردپرس را نیز ارائه می‌دهد. این شرکت سرور مجازی از آلمان و ایران ارائه می‌دهد و همچنین از هاست‌های سی پنل خارجی و ایرانی با سرعت بالا نیز برخوردار است.

مزایای ماندگار وب

  • ارائه گواهینامه ssl رایگان
  • انجام خدمات بهینه‌سازی سایت و سئو
  • عرضه هاست‌های خارجی و ایرانی دایرکت ادمین و سی پنل
  • دارای ضمانت برگشت وجه
  • دارای پشتیبانی عالی
  • ارائه هاست‌های با سرعت بالا و مخصوص وردپرس
  • برخورداری از سرور مجازی آلمان و ایران
  • قیمت پایین

3.وب رمز

خرید هاست و دامین با کیفیت جهانی و پشتیبانی 24/7 | وب‌رمز

شرکت وب رمز یک از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در زمینه ارائه هاست است که فعالیت خود را از سال 1385 آغاز کرده است. از مهم‌ترین مزیت‌های این شرکت می‌توان به ارائه بهترین هاست از کشورهای مختلف جهان به همراه امکانات و ویژگی‌های دلخواه دانست. مشتریان این شرکت می‌توانند با استفاده از این مزیت متناسب با وب‌سایت خود، منابع مورد نظرشان را سفارش دهند و به این صورت برای دریافت امکانات اضافی سرویس مبلغ اضافه پرداخت نکنند.

پشتیبانی عالی این شرکت نیز از دیگر مزایایی است که باعث شده است تا مشتریان بسیاری از سرویس‌های ارائه شده توسط این شرکت استفاده کنند. این شرکت در تمامی ساعات شبانه روز و حتی ایام تعطیل نیز پاسخگوی مشتریان در کمترین زمان ممکن خواهد بود. وب رمز در حال خاضر سرورهایی دارای کانفیگ دلخواه از کشورهای آلمان، آمریکا، کانادا و فرانسه از دیتاسنترهای مطرح جهان می‌باشد.

وب رمز همچنین خدمات و سرویس‌های متنوع دیگری نیز از جمله هاست ویندوز نامحدود سی پنل و plesk با هارد SSD در آلمان و ایران، هاست لینوکس حرفه‌ای، هاست ویندوز حرفه‌ای با MVME در ایران، هاست لینوکس، نمایندگی هاست لینوکس با هارد SSD و وب سرور Litespeed در آلمان و ایران، هاست دانلود با کنترل پنل سی و وب سرور Litespeed سرور اختصاصی و مجازی انگلستان، فرانسه، آلمان و آمریکا ارائه می‌دهد. شرکت وب رمز همچنین خدماتی در حوزه بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ، تولید محتوا، مشاوره در زمینه تبلیغات هوشمند، تبلیغات گوگل ادز و سئو نیز عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: هاست وردپرس چیست؟ و چه تفاوت و ویژگی با دیگر هاست دارد؟

مزایای وب رمز

  • هاست ویژه ایمیل
  • هاست بدون محدودیت آلمان و ایران
  • هاست مخصوص وردپرس
  • به کارگیری پرسرعت‌ترین هاست جهان
  • عرضه هاست حرفه‌ای خارج و ایران
  • به کارگیری سرویس Jetbackup
  • سرویس هاست حرفه‌ای پایتون و همچنین هاست سازمانی
  • برخورداری از دیتاسنتر پرقدرت آسیاتک تهران و پارس آنلاین
  • قابلیت پشتیبان‌گیری به وسیله کاربر
  • عرضه خدمات سئو و تبلیغات گوگل
  • به کارگیری SSD Enterprise یا همان پرسرعت‌ترین هارد دنیا
  • برخورداری از ترافیک نامحدود برای همه پلان‌ها
  • ارائه آخرین تکنولوژی هاست ابری لینوکس
  • دارای اکانت ایمیل نامحدود در همه پلان‌ها
  • دارای پشتیبانی از همه ورژن‌های PHP
  • پشتبان‌گیری مرتب از سرورها( هفته‌ای دو بار)

معایب وب رمز

  • برخورداری از سرویس‌های با قیمت بالا

4.نت افزار

نت افراز | خرید هاست, ثبت دامنه و گواهینامه SSL

نت افزار از شرکت‌های قدیمی و خوب هاستینگ ایرانی است که سرویس‌های متنوعی را با توجه به بودجه مشتری ارائه می‌دهد. این شرکت هاستینگ میزبانی وب‌سایت شما را از کشورهای ایران و فرانسه برعهده می‌گیرد. از ویژگی‌های خوب این شرکت را می‌توان عرضه حجم بالا با قیمت مناسب دانست. این شرکت برای کسانی که به هاست ‌با حجم بالا احتیاج دارند سرویس‌های حجیم ارائه می‌دهد و آن‌ها را از هاست‌های دانلود بی‌نیاز می‌کنند.

مزایای نت افزار

  • سرویس‌های با حجم بالا
  • سرویس‌های با قیمت مناسب
  • ارائه پهنای باند بالا
  • دارای دامین رایگان IR

معایب نت افزار

  • عدم برخورداری از کنترل پنل سی پنل

5.هاست دی ال

 هاست دی ال: HostDL - Major Web Hosting Services

هاست دی ال از قدیمی‌ترین و بهترین شرکت‌های ارائه بهترین هاست در ایران و خارج از ایران است که فعالیت خود را در حوزه ارائه هاستینگ از سال 1387 آغاز کرده است. این شرکت میزبانی سایت‌های بزرگ‌ و معروف ایرانی مانند سرزمین دانلود، پاتوق یو، سافت 98، سایت نمناک و… را به عهده دارد. این شرکت به ارائه سرویس‌های با کیفیت بالا و دارای پهنای باند نامحدود می‌پردازد که این امر باعث می‌شود سرعت لود شدن سایت بسیار افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید:
ترند چیست و چگونه کلمات ترند را پیدا کنیم؟راه های ترند شدن

 از دیگر مزایای شرکت هاست دی ال می‌توان به اختصاصی بودن منابع این شرکت در مقایسه با دیگر شرکت‌ها دانست. سایت‌هایی که میزبانی‌ آن‌ها را سرویس‌های هاست دی ال برعهده دارند، از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار هستند. تنها عیبی که می‌توان برای سرویس‌های هاست دی ال در نظر گرفت، قیمت بالای آن‌هاست که باید به صورت ماهیانه پرداخت شوند. اگر سایت شما سایتی پربازدید است و می‌توانید از پس هزینه‌های بالای این هاست برآیید، هاست دی ال می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

مزایای هاست دی ال

  • برخورداری از هاست خارج و داخل ایران
  • دارای پشتیبانی بسیار حرفه‌ای
  • عرضه هاست با منابع کاملا اختصاصی
  • مناسب برای استفاده سایت‌های وردپرسی
  • دارای pingtime مناسب داخل کشور
  • دارای هاست با پهنای باند نامحدود
  • بکاپ‌گیری منظم به صورت هفتگی

معایب هاست دی ال

  • قیمت بالا سرویس‌های ارائه شده به صورت ماهیانه

6.سرور پارس

سرورپارس: خرید هاست لینوکس، هاست ویندوز، ثبت دامنه

به عنوان یکی دیگر از بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی می‌توان به سرور پارس شاره کرد. این شرکت در سال‌های گذشته توانسته است به خوبی رضایت مشتریان را جلب کند. از ویژگی‌های محبوب این شرکت می توان به برخورداری ازهاست‌های نامحدود لینوکس اشاره کرد. سرور هاست با ارائه هاست با تمام امکانات و فضای نامحدود توانسته است بسیاری از مشتریان را به خرید ترغیب کند. ارائه خدمات میزبانی از کشورهای ایران و انگلستان نیز عرضه انواع مختلفی از پلن‌های هاستینگ متناسب با نیاز هر شخص از دیگر ویژگی‌های این شرکت هاستینگ است.

مزایای سرور پارس

  • ارائه ssl رایگان
  • دارای پشتیبانی خوب
  • سرویس هاست مخصوص وردپرس
  • سوریس‌های با قیمت مناسب
  • ارائه هاست خارجی از دیتاسنترهای اروپا
  • برخورداری از هاست با امکانات نامحدود

معایب سرور پارس

  • نداشتن پشتیبانی در مقابل حملات دیداس

7.گنجه هاست

هاستینگ گنجه هاست

گنجه هاست از دیگر شرکت‌های هاستینگ ایرانی است که دارای سابقه 7 ساله در حوزه ارائه سرویس‌های میزبانی وب است. این شرکت به ارائه سرویس‌هایی همچون هاست وردپرس، هاست لینوکس معمولی، هاست ویژه لینوکس و هاست ویژه ووکامرس می‌پردازد. افرادی که دارای سایت پربازدید و نیازمند منابع بالا هستند، می‌توانند از سرویس هاست لینوکس ویژه این شرکت استفاده کنند. سرویس هاست لینوکس ویژه دارای سخت‌افزارها و فناوری‌های نرم‌افزاری است که شامل هارد فوق پیشرفته NVME، سیستم عامل کلود لینوکس، ورژن وب سرور لایت اسپید و همچنین کانفیگ‌های اختصاصی است که این شرکت برای اولین بار رونمایی کرده است.

از ویژگی‌های خوب گنجه هاست می‌توان به گارانتی عودت وجه آن اشاره کرد که در صورت نارضایتی از سرویس‌های این شرکت می‌توانید به مدت یک هفته از این گارانتی استفاده کنید. این ویژگی این امکان را به شما می‌دهد که سرویس مورد نظر را به مدت یک هفته تست کنید و اگر رضایت داشتید به خرید پلن‌های سالانه آن بپردازید و در صورت نارضایتی هزینه پرداختی را بازپس بگیرید.

شرکت گنجه هاست دارای مشتریان کمتری نسبت به دیگر شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس‌های میزبانی وب است اما این به معنای آن نیست که این شرکت قابل اعتماد نیست. بلکه تجربه ثابت کرده است که شرکت‌های ارائه‌دهنده بهترین هاست با مشتری کمتر، از خدمات بهتری برخوردار هستند و به همین دلیل گنجه هاست می‌تواند در لیست بهترین شرکت‌های هاستینگ ایرانی قرار بگیرد.

مزایای گنجه هاست

  • برخورداری از هاست ووکامرس
  • دارای هاست ویژه وردپرس
  • به ‌کارگیری هاردهای NVMe
  • دارای هاست لینوکس فوق‌العاده پیشرفته
  • ارائه هاست دانلود ویژه
  • دارای پشتیبانی در تمامی روزهای هفته
  • دارای منابع اختصاصی و جداگانه
  • ارائه هاست دانلود ویژه
  • پشتیبان‌گیری همزمان و مرتب به صورت ماهانه، هفتگی و روزانه
  • برخورداری از فناوری Raid به منظور بالا بردن امنیت
  • مناسب برای استفاده هر شخص با هر بودجه‌ای
  • دارای گارانتی عودت وجه بدون وجود قید و شرط

معایب گنجه هاست

  • عدم برخورداری از سرویس هاست ماهیانه
  • ارائه هاست لینوکس مخصوص با قیمت بالا

8.میهن وب هاست

میهن وب هاست : خرید هاست، خرید و ثبت دامنه، سرور مجازی و ...

میهن وب هاست شرکتی آشنا و محبوب در میان کاربران ایرانی است که این امر را رتبه الکسا 98 آن ثابت می‌کند. این شرکت ارائه‌دهنده بهترین هاست‌های ایران و خارج از ایران در قالب پلن‌های متنوع با قیمت‌های مناسب است.

مزایای میهن وب هاست

  • قیمت مناسب سرویس‌های ارائه‌شده
  • پشتیبانی عالی و همه روزه
  • تنوع در پلن‌ها
  • ارائه گواهی ssl رایگان

سخن پایانی

پس از طراحی سایت می‌توان انتخاب بهترین هاست را دغدغه اصلی صاحبان وب‌سایت‌ها دانست. انتخاب یک هاست مناسب می‌تواند در روند کسب و کار شما نقش بسیار موثری داشته باشد و به این ترتیب تمامی تلاش‌های شما را به ثمر برساند. انتخاب بهترین هاست بستگی به نیازهای وب‌سایت و توان مالی شما دارد. اگر وب‌سایت شما در ابتدای راه است توصیه می‌شود از هاست‌های ارزان استفاده کنید و به مرور با افزایش بازدید سایت، آن را ارتقا ببخشید.

امتیاز تون خیلی برامون مهمه!

از 1 تا 5 امتیاز بدید

3.9 / 5. تعداد رای: 111

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *