تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

تولید محتوا به زبان انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی

از آن جا که در عصر حاضر فناوری در همه ابعاد زندگی ما شاخه گسترانیده است، بنابراین بازاریابی نیز از این قاعده مستثنی نمانده، تا جایی که اکنون بازاریابی محتوا را می توان یکی از انواع بازاریابی های مدرن دانست که بسیاری از افراد به انجام آن می پردازند. ورود به عصر اطلاعات و ارتباطات موجب گشته تا بیشتر کارها در بستر اینترنت صورت گیرد و هر کسب و کاری برای دیده شدن احتیاج به معرفی در فضای آنلاین داشته باشد؛ از این رو برای فعالیت گسترده در زمینه کسب و کار خود می بایست اقدام به تولید محتوا به زبان های دیگر نیز نمایید که بدین خاطر بتوانید حرفه خود را در خارج از ایران نیز تبلیغ نمایید.

تولید محتوا به زبان انگلیسی یک کار تخصصی بوده و برای انجام آن می بایست به آموزش تولید محتوا به زبان انگلیسی پرداخت. اگر چه تولید محتوای انگلیسی دردسرهای بیشتری نسبت به فارسی دارد و کوچکترین اشتباه می تواند منجر به ضرر بسیار برای یک سایت شود، اما می توان با کمک آن پیشرفت چشمگیری در کسب و کار خود داشت. اگر تصمیم به تولید محتوا به زبان انگلیسی را دارید می بایست علاوه بر داشتن مهارت برای تولید محتوا به این زبان، با اصول و قواعد زبان انگلیسی نیز آشنایی داشته باشید تا بتوانید به تولید محتوای درست و با رعایت اصول زبان انگلیسی بپردازید.

جهت سفارش تولید محتوا باکیفیت با رعایت اصول سئو کلیک کنید

 فردی که اقدام به تولید محتوا به زبان انگلیسی می نماید می بایست تمام نکاتی که مربوط به سئو سایت است را نیز رعایت کند و در اصل محتوای بی نقص و سئو شده به زبان انگلیسی تولید نماید؛ از این رو شخصی که می خواهد اقدام به تولید محتوا به زبان انگلیسی نمایند باید علاوه بر آشنایی با قواعد مربوط به زبان انگلیسی با قواعد مرتبط با سئو و سایت نیز آشنایی داشته باشد.

در ادامه می خواهیم در مورد ویژگی های محتوای تولید شده به زبان انگلیسی و مزایای آن اطلاعاتی را در خدمت شما عزیزان قرار دهیم. از این رو اگر شما نیز در فکر تولید محتوا به زبان انگلیسی هستید بهتر است در ادامه همراه ما باشید.

چه کسانی به تولید محتوا به زبان انگلیسی نیاز دارند؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

امروزه به دلیل توسعه فعالیت شرکت ها، سازمان ها و موسسات بین المللی در داخل و خارج از ایران، وب سایت هایی که محتوای آن ها به زبان انگلیسی است بسیار افزایش یافته و توانسته اند به راحتی به رقابت با سایر شرکت‌های خارجی بپردازند.

از آن جا که بسیاری از کسب و کارها تنها محدود به داخل کشور ایران نیستند و در منطقه خاورمیانه، آسیا و اروپا نیز مراودات تجاری و بین المللی دارند؛ بنابراین تولید محتوا به زبان انگلیسی می تواند راهی برای معرفی هر چه بیشتر کسب و کار ها به دیگر کشورها باشد.

جالب است بدانید که در سالیان گذشته سهم محتوای نوشته شده به زبان انگلیسی در سایت های جهان ۵۱.۴۷ بوده که می توان گفت حدود ۵۱ درصد سایت های موجود در دنیا با محتوای انگلیسی نوشته شده است. حال اگر صاحب شرکتی هستید و می خواهید به رقابت و فعالیت در بازارهای خارجی بپردازید، می بایست سهم خود را از تجارت جهانی افزایش دهید که از بهترین راه های افزایش آن می توان به شناخت برند، محصولات و فروش و تولید محتوا به زبان انگلیسی اشاره کرد.

آیا تولید محتوا به زبان انگلیسی برای کسب و کار شما ضروری است؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

به طور کلی می توان گفت که هر کسب و کاری که توانسته با فعالیت در بازار ایران  به ثبات برسد و جای پای خود را محکم کند، می‌بایست به فکر فعالیت در بازارهای برون مرزی باشد؛ از این رو ممکن است بسیاری از شرکت های تازه تاسیس با شناخته شدن در بازارهای ایران اقدام به فعالیت در بازارهای کشورهای دیگر نمایند که بدین خاطر ممکن است اولین مرحله توسعه بازار بسیاری از محصولات در کشورهای دیگر صورت گیرد. به عنوان مثال شرکت هایی که در ایران در زمینه توریسم و توریسم درمانی فعالیت دارند، ابتدا مراحل بازاریابی آن ها از کشورهای برون مرزی شروع می شود که در ارتباط با سایر ملت ها است.

در این راه باید توجه داشته باشید که نخستین گام فعالیت در بازاریابی بین المللی تولید اسناد و راهنمای وب سایت به زبان خارجی است که زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی شناخته شده و در اولویت اول قرار گرفته است؛ از این رو می ‌توان تولید محتوا به زبان انگلیسی را نخستین گام در رشیدن به موفقیت در بازارهای دیجیتال دانست.

بیشتر بخوانید: آموزش تولید محتوا با موبایل + معرفی ابزار تولید محتوا

با گسترش شبکه های اجتماعی در داخل و خارج از کشور اکنون تولید محتوا به زبان فارسی و انگلیسی اهمیت بسیار زیادی پیدا کرده است، به طوری که یک کسب و کار کوچک می‌‌ تواند با بهره گیری از تکنیک های تولید محتوا و بازاریابی دیجیتال به زبان های خارجی گام مهمی را برای موفقیت در بازارهای بین الملل بردارد.

به طور کلی اکنون می توان به کمک تولید محتوای انگلیسی در مورد نوع کسب و کار و محصولات خود خیلی سریع تر از قبل به سمت اهداف خود اوج گرفت؛ چرا که این گونه تولید محتوا می تواند، بازدید کنندگان بسیاری را از طریق موتورهای جستجوی اینترنتی به سمت حرفه شما بکشاند و محصولات شما را در بازارهای خارج از ایران تبلیغ کند.

فراموش نکنید که هنگامی که شما یک سایت چند زبانه داشته باشید به راحتی می توانید با تولید محتوا به زبان های مختلف اقدام به فروش کالا و ارائه خدمات خود نمایید. همواره در این زمینه از تلاش روزانه خسته نشوید؛ چرا که نتیجه تلاش های بی وقفه شما افزایش فروش به طور قابل ملاحظه ‌ای خواهد بود.

یک تولید کننده محتوای حرفه ای به زبان انگلیسی چه ویژگی هایی دارد؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

همانطور که در بالا اشاره کردیم تولید محتوای انگلیسی کاری تخصصی بوده که انجام آن از عهده هر کسی بر نمی آید؛ از این رو کسی که در این زمینه فعالیت می کند می بایست دقت و تمرکز بالایی همراه با دانش تخصصی در زمینه تولید محتوای انگلیسی و سئو سایت داشته باشد.

از آن جایی که تحلیل رسمی و آکادمیک محتوای انگلیسی در تولید محتوا به هیچ عنوان در نظر مخاطب جلب ‌توجه نخواهد کرد؛ بنابراین یک نویسنده تولید محتوا به زبان انگلیسی باید این مهارت را داشته باشد که مطالب مورد نظر برای تولید محتوا را سئو شده و به صورت یک مطلب انگلیسی محاوره ای تالیف کند.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا چیست و چگونه تولید محتوا کنیم؟

در این رابطه در صورت نداشتن دانش و تجربه کافی در نگاره محتواهای نوشته شده به دیگر زبان ها، اگر تجربه و دانش کافی به کار گرفته نشود می تواند موجب کاهش رتبه وب سایت و بی اعتبار شدن کسب و کار شما نزد کاربران موتورهای جستجو شود. زبان انگلیسی نیز از آن جایی که امروزه بیش از پیش مورد اهمیت قرار دارد، توانسته نقش بسیار مهمی را در بازدید وب سایت یک حرفه یا کسب و کار اینترنتی داشته باشد.

به طور کلی یک نویسنده محتوای انگلیسی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • تسلط کافی بر زبان انگلیسی داشته باشد.
  • تسلط روی جمله بندی مناسب محتوا نویسی.
  • ساختار مناسبی را برای محتوا ایجاد کند.
  • آشنایی لازم را با اصول سئو و بهینه سازی محتوا برای موتورهای جستجو داشته باشد.
  • وقت شناس و متعهد به کار خود باشد.

زبان انگلیسی در سایت ها چه جایگاهی دارد؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

بر اساس مطالب گفته شده در بالا، تولید محتوا به زبان انگلیسی برای معرفی کسب و کار در بازار جهانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است؛ چرا که با تولید محتوا به زبان انگلیسی خواهید توانست:

  • اعتبار و قدرت برند خود را افزایش دهید.
  • ارتباط موثر با مشتریان و مخاطبان در سایر کشورها به دست آورید.
  • به افزایش سود دهی و کسب درآمد ارزی دست یابید.
  • ارتباط و قدرت برند خود را افزایش دهید.

مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

از مهم ترین مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی می توان به معرفی کسب و کار خود به بیش از نیمی از مردم جهان اشاره کرد. از آن جا که تولید محتوا از الزامات حیاتی برای شاخته شدن یک کسب و کار اینترنتی است، بنابراین تولید محتوای با کیفیت تنها سلاح شما در فضای مجازی خواهد بود که از آن طریق مشتری های بسیار زیادی را پیدا خواهید کرد و خواهید توانست از سایر رقبای خود در این حیطه سبقت بگیرید.

از دیگر مزایای تولید محتوا به زبان انگلیسی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شناخته شدن بیشتر خدمات و محصولات: با تولید محتوای انگلیسی خواهید توانست  راه معرفی کسب و کار آنلاین خود را به بازار جهانی باز کنید و از طریق آن خدمات و محصولات خود را به مردم دیگر کشورها معرفی نمایید.
  • افزایش مشتریان: هنگامی که شما اقدام به تولید محتوای انگلیسی برای وب سایت خود کردید، باید به جای در نظر گرفتن کمیت تمرکز خود را  روی کیفیت ارائه خدمات و محصولات خود بگذارید تا با این کار بتوانید رضایت مشتریان بیشتری را به محصولات خود جلب کرده و دایره فروش خود را گسترده تر کنید.
  • رونق کسب و کارها: از آن جا که تولید محتوای به زبان انگلیسی موجب دیده شدن بیشتر سایت شما می گردد؛ بنابراین دیده شدن موجب رونق هرچه بیشتر کسب و کارهای شما در فضای آنلاین خواهد شد.
  • افزایش اعتبار: اگر شما صاحب سایتی باشید و برای تولید محتوای آن اقدام به تولید محتوا به زبان انگلیسی در کنار زبان فارسی نمایید با این کار خواهید توانست اعتبار خود را در میان مشتریان افزایش دهید و با رقابت با دیگر برندها بپردازید.

به جرئت  می توان گفت که امروزه بازار کسب و کار تولید محتوا به زبان انگلیسی بسیار داغ شده است. طوری که بسیاری از مشاغل و شرکت ها برای معرفی محصولات و خدمات خود به مردم دیگر کشورها احتیاج به تولید محتوا به زبان انگلیسی خواهد داشت تا بتوانند به راحتی کالاهای خود را در بازار بین الملل عرضه کرده و فروش نمایند.

سئو محتوا به زبان انگلیسی چه تفاوتی با فارسی دارد؟

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

همواره برای موفقیت در محتوا نویسی به زبان انگلیسی می بایست سئو و بهینه سازی محتوا را رعایت کنید؛ چرا که با رعایت این اصول شما محتوایی قوی و اصولی تولید خواهید کرد که با استفاده از آن در تجارت الکترونیک بازاریابی موفقی را خواهید داشت.

تولید محتوا به زبان انگلیسی هیچ تفاوتی با تولید محتوا به زبان فارسی ندارد و شما می بایست نگارش آن را بر پایه اصول سئو، رعایت چگالی، کلمات کلیدی و دیگر اصول و قوانین محتوا نویسی انجام دهید. به خاطر آن که محتوا نویسی به زبان انگلیسی دشوارتر و تخصصی از تولید محتوا به زبان فارسی است، بنابراین برای نوشتن آن شما احتیاج به تیمی متخصص، حرفه ای و آشنا به زبان انگلیسی خواهید داشت.

در نوشتن محتوا به زبان انگلیسی باید چه نکاتی را رعایت کنید.

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ

اگر دقت کرده باشید اکنون در تمام کشورها اشخاص بسیاری هستند که تسلط کامل بر زبان خارجی دارند؛ از این رو شما با تولید محتوا به زبان انگلیسی خواهید توانست مخاطبان بسیاری را به نوشته های خود جذب نماید، اما باید توجه داشته باشید که تولید محتوا به زبان انگلیسی احتیاج به رعایت نکاتی است که در ادامه به برخی از آن ها خواهیم پرداخت.

از گوگل ترنسلیت استفاده نکنید

در تولید محتوا به زبان انگلیسی باید توجه داشته باشید که هرگز از گوگل ترنسلیت استفاده نکند. همانطور که می ‌دانید گوگل ترنسلیت ابزاری است که می توان نوشته را به آن داد تا به هر زبانی که می خواهید آن را ترجمه نماید، اما در اینجا هرگز نباید از آن استفاده کرد؛ چرا که این ابزار نتایج دقیق و درستی را از نظر شکل و قالب و مفهوم در اختیار افراد قرار نمی دهد.

رعایت لحن نوشتاری

برای تولید محتوا به زبان انگلیسی بهتر است که آن را به لحن صمیمی و محترمانه بنویسید تا مخاطبان بیشتری را جذب خود نماید. توجه داشته باشید که اگر نوشته شما محاوره ‌ای باشد ممکن است که یک انگلیسی زبان آن را بی احترامی به خود بداند.

بیشتر بخوانید: بهترین منابع برای تولید محتوا و ایده برای تولید محتوا

هرگز انگلیسی را به فارسی ننویسید

در نوشتن محتوا به زبان انگلیسی توجه داشته باشید که انگلیسی را به فارسی ننویسید. از این رو یک نویسنده محتوا به زبان انگلیسی باید برای نوشتن یک متن خارجی برای کلمه های فارسی مد نظر، معادل های مناسب ویژه به زبان خارجی را پیدا کند. در غیر این صورت اگر زبان خارجی معادل این کلمه نباشد ممکن است نتواند مفهوم خود را به مخاطب رساند.

متن را چندین بار ارزیابی کنید

اگر در زمینه تولید محتوا به انگلیسی فعالیت دارید، باید پس از اتمام تولید محتوا آن را از لحاظ دستوری، معنایی، ساختاری، موارد گرامری، نوشتاری و ویراستاری مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید تا بتوانید محتوایی دقیق و پربار تحویل دهید.

سوالات متداول

تولید محتوا به زبان انگلیسی - بلو مارکتینگ
  • هزینه تولید محتوا به زبان انگلیسی چگونه محاسبه می شود؟

بر اساس موضوع و حجم کاری حساب خواهد شد.

  • آیا نکات مربوط به سئو در محتوای تولید شده استفاده می شود؟

بله این موضوع باید رعایت گردد.

  • چگونه می توانیم هزینه های تولید محتوا به زبان انگلیسی را کاهش دهیم؟

مهمترین موضوع را پیدا کرده و مطالب حاشیه ای را حذف کنید.

  • چه فردی می تواند محتوای انگلیسی با کیفیت تولید کند؟

افراد حرفه ای و کسانی که تسلط خوبی به این زبان دارند.

سخن پایانی

بر اساس نکات گفته شده در بالا، تولید محتوای انگلیسی یکی از ملزومات توسعه کسب و کارهایی است که می خواهند در سطح جهانی شناخته شوند؛ از این رو انجام این کار تخصصی از عهده هر کسی بر نمی آید و برای موفقیت در آن برای بازاریابی و فروش بهتر باید مطالب گفته شده را در بالا مطالعه نمایید. به امید آن که درج این مطالب بتواند راهی برای کسانی باشد که تصمیم به تولید محتوا به زبان انگلیسی می گیرند.

امتیاز تون خیلی برامون مهمه!

از 1 تا 5 امتیاز بدید

3.9 / 5. تعداد رای: 143

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.