طراحی کارت ویزیت حرفه ای با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

سفارش طراحی کارت ویزیت

توضیحات قبل از سفارش طراحی کارت ویزیت

امروزه شاهد رشد سریع برخی از کسب و کار‌ها هستیم که مردم این اتفاق شگفت‌انگیز را حاصل جادوگری یا خوش شانسی زیاد صاحبان این کسب و کار موفق می‌دانند. درست است که هنگام شکست یا موفقیت در یک بیزینس نمی‌توان شانس را نادیده گرفت. اما برای رسیدن به یک موفقیت بزرگ و راه‌اندازی یک کسب و کار عالی، هزاران نکته وجود داردکه در پی رعایت آن‌ها به این هدف خواهید رسید. اکثر کسانی که پا در عرصه رقابت با سایر کسب و کار‌ها گذاشته‌اند سختی کار را چشیده‌اند و می‌دانند که برای رسیدن به هدف باید سه نکته مهم از جمله دقت فراوان، هوشیاری و تلاش سخت را تحت هیچ شرایطی فراموش نکنند.

طراحی کارت ویزیت یکی از مهم‌ترین مواردی است که هنگام راه‌اندازی کسب و کار باید به آن دقت نمایید. ممکن است بار‌ها برایتان پیش آمده باشد که پس از خرید از یک فروشگاه یا برند، به شما یک کارت ویزیت داده باشند. این کارت‌های ویزیت که ممکن است تعدادی از آن‌ها در کشوی میزتان هم باشد نقش بسیار مهمی در موفقیت و شهرت کسب کار دارد. چرا که در آن اطلاعات لازم یک فروشگاه به طور خلاصه ذکر شده و ممکن است مشتری در صورت رضایت از خرید قبل و نیاز به خدمات یا محصولات شما، مجدداً به فروشگاه شما مراجعه نمایند. که این امر با مرور زمان موجب افزایش مشتری و معروف شدن کسب و کار شما خواهد شد.

چرا در کسب و کار خود نیاز به طراحی کارت و‌یزیت داریم

اهمیت طراحی کارت ویزیت در شروع یک کسب و کار چیست؟ کارت‌های ویزیت که سال‌ها است در تمام کسب و کار‌های سنتی و اینترنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند نقش مهمی در شهرت و موفقیت کسب و کار شما دارد. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اینترنتی شدن اکثر بیزینس‌ها، همچنان استفاده از کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار است و تا کنون هیچ جایگزین اینترنتی قابل قبولی برای آن پیدا نشده است. از مزیت‌های چاپ و استفاده از کارت ویزیت می‌توان به اشتراک‌گذاری اطلاعات تماس فروشگاه با افراد جامعه اشاره کرد. دلایل طراحی کارت ویزیت در کسب و کار عبارتند از

ماندگاری هویت برند در ذهن مشتریان

یکی از دلایل استفاده از کارت ویزیت در کسب و کار، ماندگارساختن هویت برند شرکت است که به کمک کارت ویزیت امکان‌پذیر خواد بود. برای مثال زمانی که کارت ویزیت خود را پس از فروش یا ارائه خدمات به مشتری به آن‌ها می‌دهید، مشتری با اطلاعات برند شما بیشتر آشنا خواهد شد. در این صورت ممکن است در صورت نیاز مجدد به محصولات یا خدمات شما دوباره به شرکت یا فروشگاه شما مراجعه کند. همچنین در صورت رضایت از برند شما آن را با سایر نزدیکان و دوستان خود به اشتراک خواهد گذاشت. در نتیجه برند شما علاوه بر معروف شدن برای همیشه در ذهن مشتریان خواهد ماند.

شبکه سازی به کمک کارت ویزیت

یکی از روش­های شبکه­سازی استفاده از تماس تلفنی، ایمیل و شبکه­های اجتماعی است. علاوه بر این­ها گفتگوی حضوری و عرضه یک کارت ویزیت در پایان خرید نقش مهمی در شبکه­سازی و معرفی برند شما خواهد داشت.

کارت ویزیت شما را حرفه‌ای‌تر نشان می‌دهد

کسب و کار بسیار موفق و بزرگی را تصور کنید که کار خود را بدون کارت ویزیت انجام می‌دهد. بدون شک می‌توان گفت که عدم استفاده از یک کارت ویزیت مناسب کسب وکار، نقش مهمی در کاهش اعتبار و وجهه شرکت یا فروشگاه خواهد داشت. نداشتنن کارت ویزین کم تجربگی یک برند را نشان می‌دهد. این در حالی است که اگر صاحب یک کسب وکار کوچک و نوپا هم باشید در صورت استفاده از یک کارت ویزیت زیبا و حرفه‌ای، شما و کسب و کارتان را صد‌ها برابر حرفه‌ای‌تر نشان خواهد داد. برخورداری از یک کارت ویزیت، نشان دهنده اعتبار و حرفه شما در این زمینه است که اعتماد مشتریان و در نتیجه محبوبیت کسب و کار شما را به همراه دارد.

کارت ویزیت هویت و پیام برند شما را نشان می‌دهد

طراحی بیزینس کارت مناسب با نوع کسب وکار، نقش مهمی در نشان دادن و به شهرت رساندن هویت برند شما دارد. عرضه کارت ویزیت، نه تنها مشتریان را از شماره تماس و سایر اطلاعات کسب وکار شما با خبر می‌کند بلکه نقش مهمی در ماندگاری هویت و برند شما در ذهن جامعه خواهد داشت. در ضمن اگر کارت ویزیت از طراحی حرفه‌ای و مؤثری برخوردار باشد، بدون شک اثر مثبت‌تری در ذهن مردم گذاشته و در نتیجه شخصیت و هویت برند شما را به ضورت واضح‌تری به مردم نشان خواهد داد. برای نشان دادن ارزش کسب و کار خود بهتر است هنگام طراحی گرافیکی کارت ویزیت در کنار لوگو و عنوان برند، پیام برند خود را هم ذکر نمایید.

نمایش بیشتر
سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

یکرو حرفه ای

مشاوره رایگان + فایل لایه باز + ایده پردازی و طراحی اختصاصی (تحویل 1 الی 2 روز کاری)

200 هزار تومان

سفارش طراحی کارت ویزیت حرفه ای با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

دو رو حرفه ای

مشاوره رایگان + فایل لایه باز + ایده پردازی و طراحی اختصاصی (تحویل 1 الی 2 روز کاری)

300 هزار تومان

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

امتیاز تون خیلی برامون مهمه!

از 1 تا 5 امتیاز بدید

4.1 / 5. تعداد رای: 754