برخی از نمونه کارهای پوستر

پوستر محصولات غذایی خانگی
طراحی پوستر امیر احمد احدی
سفارش طراحی پوستر حرفه ای و تبلیغاتی با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ
طراحی پوستر کاپ کیک
طراحی پوستر ضد ریزش مو گیت پی
طراحی پوستر GATEPAU

ابعاد و سایز های استاندارد پوستر

انواع پوستر میلی متراینچ
سایز A4297x210 mm11.7x8.3 in
پوستر A3420x297 mm16.5x11.7 in
پوستر A2594x420 mm23.4x16.5 in
پوستر A1841x594 mm33.1x23.4 in
پوستر A01189x841 mm46.8x33.1 in
پوستر مربع210x210 mm8.5x8.5 in

سفارش طراحی پوستر

سفارش طراحی پوستر حرفه ای و تبلیغاتی با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

تبلیغاتی

2 تا 5 روز کاری

مشاوره رایگان

ارائه فایل با کیفیت

-

-

-

200هزار تومان

سفارش
سفارش طراحی پوستر حرفه ای و تبلیغاتی با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

حرفه ای

2 تا 5 روز کاری

مشاوره رایگان

فایل لایه باز

ارائه فایل با کیفیت

ارائه 2 سایز  مختلف

ایده پردازی و طراحی حرفه ای

400هزار تومان

سفارش
سفارش طراحی پوستر حرفه ای و تبلیغاتی با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

VIP

2 تا 5 روز کاری

مشاوره رایگان

فایل لایه باز

ارائه فایل با کیفیت

ارائه 4 سایز  مورد نیاز

ایده پردازی و طراحی اختصاصی

800هزار تومان

سفارش
نام خدماتهزینه خدمات
طراحی پوستر تبلیغاتی2,000,00
طراحی پوستر حرفه ای4,000,00
طراحی پوستر (VIP)8,000,00

توضیحات قبل از سفارش طراحی پوستر

امروزه با توجه به تعدد و تنوع کسب و کارهای مختلف، برای اینکه در شغل خود موفق­تر عمل کنید لازم است از رقبا پیشی بگیرید و در میان مردم شهرت و اعتبار کافی پیدا کنید. یکی از ساده­ترین راه­ها برای مطرح شدن در جامعه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مثل پوسترها است. طراحی پوستر روشی جذاب با مزیت­های فراوان است که در ذهن مخاطب نفوذ کرده و تاثیر مثبتی بر معرفی کسب و کار شما دارد؛ به همین دلیل است که بسیاری از شرکت­ها با سفارش طراحی پوستر اقدام به تبلیغ کسب و کار خود در قالب یک پوستر تبلیغاتی حرفه­ای و موثر می­نمایند.

چرا به طراحی پوستر نیاز داریم؟

معمولا افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه­اندازی کرده­اند تلاش می­کنند تا با استفاده از انواع روش­های تبلیغی، به جذب مشتری و جلب توجه مخاطبان بپردازند. روش­های تبلیغاتی بسیار متنوع و گوناگون هستند اما اگر بخواهیم به صرفه­ترین و در عین حال موثرترین شیوه را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم پوستر بهترین گزینه ممکن است. با سفارش طراحی پوستر می­توانید تاثیر باورنکردنی بر ذهن مخاطبان گذاشته و آن­ها را درمورد برند و محصولات خود کنجکاو کنید. از آنجا که پوسترها معمولا در مکان­های عمومی شلوغ و پر رفت و آمد مثل سالن­های سینما، فروشگاه­ها، سالن­های همایش و… نصب می­شوند، در معرض دید مردم بسیاری قرار دارند و شانس دیده شدن آن­ها بیشتر است.

چرا به طراحی پوستر نیاز داریم

یکی از مهم­ترین مزیت­های پوستر نسبت به سایر شیوه­های تبلیغاتی، عدم محدودیت در بیان مطالب است. شما می­توانید با سفارش طراحی پوستر اطلاعات جامع­تری را در اختیار مخاطب قرار دهید و در ضمن از انواع المان­ها مثل طرح­ها، رنگ­ها، نمادها و لوگوی کسب و کار خود بهره بگیرید. بنابراین با یک طراحی پوستر حرفه­ای می­توانید مطالب بسیاری را در زمان کم و به سادگی به مخاطب منتقل کنید. پوسترها روش تبلیغاتی موثری هستند که محدود به قالب خاصی نبوده و در تمام نقاط سطح شهر می­توان آن­ها را به کار گرفت. علاوه بر این جذابیت­های بصری پوستر توجه افراد را به خود جلب می­کند و به صورت ناخوداگاه در ذهن و حافظه آن­ها ثبت می­شود.

چرا باید برای یک طراحی پوستر حرفه­ ای هزینه کنیم؟

پوستری که به شیوه درست و اصولی طراحی نشده باشد تفاوتی با یک برگ کاغذ معمولی ندارد و بی شک توانایی جلب توجه مخاطبان را نخواهد داشت. به همین دلیل است که اگر قصد دارید برای سفارش طراحی پوستر هزینه کنید، باید به سراغ افراد حرفه­ای و گرافیست­های ماهر بروید.  افرادی که به صورت حرفه­ای در زمینه طراحی پوستر فعالیت می­کنند برای طراحی و ساخت یک پوستر تبلیغاتی متفاوت و خلاقانه اصول مختلفی را به کار می­گیرند.

اولین اصل برای طراحی پوستر داشتن ایده نو و تازه است؛ هیچ کس به مطالعه پوسترهای کلیشه­ای با محتوای یکنواخت علاقه­ای نشان نمی­دهد. افرادی که در طراحی پوستر تخصص دارند به خوبی با الگوهای رفتاری مخاطب آشنا بوده و نحوه ایجاد پوسترهای جذب­ کننده را می­دانند. ترکیب رنگ­ها و ضمیمه کردن یک یا چند عکس باکیفیت مرتبط با موضوع کسب و کار شما، راه دیگری برای جلب توجه مردم و تاثیرگذاری بر آن­هاست.

زمانی که برای سفارش طراحی پوستر مراجعه می­کنید گرافیست­ انواع مختلفی از قالب­ها، فونت­ها و ترکیب رنگ­ها را به شما پیشنهاد می دهد و ایده­ هایی برای جذاب­تر شدن پوستر تبلیغاتی ارائه می­کند. در نهایت شما می­ توانید با سفارش طراحی پوستر متناسب با سلیقه شخصی و مرتبط با نوع خدمات یا محصولاتی که قصد دارید به مشتریان معرفی کنید، گام بزرگی در جهت جذب مخاطبان بردارید.

برخی از نرم ­افزارهای طراحی پوستر از طریق گوشی موبایل نیز قابل دانلود و نصب هستند اما مطمئن باشید پوسترهای ساخته شده توسط نرم­افزارهای غیرحرفه­ای کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نخواهد کرد؛ پس اگر واقعا به دنبال توسعه شرکت یا موسسه خود هستید بهتر است برای طراحی پوستر حرفه­ای هزینه کرده و نتیجه آن را ببینید.

چرا قیمت طراحی پوستر در همه جا متفاوت است؟

ممکن است شما هم برای سفارش طراحی پوستر به چندین چاپخانه مراجعه کرده و با قیمت­های مختلفی مواجه شده­ باشید. در این صورت حتما از خود می­پرسید:” چرا قیمت طراحی پوستر در همه جا متفاوت است؟”. پاسخ این است که هزینه طراحی پوستر تحت تاثیر عوامل مختلفی می­باشد که در ادامه به برخی از آن­ها اشاره می­کنیم:

سفارش طراحی پوستر حرفه ای و تبلیغاتی با قیمت مناسب - بلو مارکتینگ

1.سایز پوستر:

اندازه پوستر با توجه به مکانی که قرار است در آن نصب شود و همچنین طبق سلیقه مشتری می­تواند متغیر باشد. پوسترها معمولا در یکی از سایزهای استاندارد A4، A3، A2 و A1 طراحی می­شوند و قیمت هر سایز متفاوت است.

2.اتودهای مختلف:

در هنگام سفارش طراحی پوستر می­ توانید یک یا چند اتود را به عنوان طرح اولیه پوستر خود انتخاب کنید. نوع و تعداد اتودهایی که انجام می­شود بر قیمت طراحی پوستر اثر می­گذارد.

3.نوع طراحی با نرم­ افزار های خاص:

سفارش طراحی پوستر شما توسط گرافیست­ها و طراحان باتجربه انجام می­گیرد و برای انجام این کار ممکن است از نرم­ افزار های مختلفی مثل Lumin، rhino، vray، Dsmax و… استفاده کنند. اینکه طراح پوستر چند ساعت برای پروژه شما زمان صرف نموده و از چه برنامه­هایی استفاده می­کند تاثیر مستقیمی بر هزینه طراحی پوستر دارد.

4.موضوع پوستر:

پوسترها همگی برای تبلیغ و معرفی یک محصول، کسب و کار، رویداد اجتماعی یا شخصیت­های مختلف طراحی می­شوند و از این نظر می­توان گفت هدف همه پوسترها شناساندن یک چیز به مردم است؛ اما پوسترها با توجه به موضوعاتی که در بر می­گیرند طیف متنوع و وسیعی دارند. از جمله پرکاربردترین پوسترها می­توان به پوستر تبلیغاتی، فرهنگی، سیاسی، آموزشی، اطلاع­رسانی کمپین­ها، همایش­ها و … اشاره کرد. حساسیت و خاص بودن موضوع پوستر ممکن است قیمت آن را افزایش دهد.

5.نوع طراحی با نرم­افزارهای خاص:

سفارش طراحی پوستر شما توسط گرافیست­ها و طراحان باتجربه انجام می­گیرد و برای انجام این کار ممکن است از نرم­افزارهای مختلفی مثل Lumin، rhino، vray، Dsmax و… استفاده کنند. اینکه طراح پوستر چند ساعت برای پروژه شما زمان صرف نموده و از چه برنامه­هایی استفاده می­کند تاثیر مستقیمی بر هزینه طراحی پوستر دارد.

6.رنگی یا سیاه و سفید بودن پوستر:

شما می­توانید نسبت به موضوع و سبک پوستر خود، از طرح­های رنگی یا سیاه و سفید برای سفارش طراحی پوستر خود استفاده کنید. طبیعتا هرچه تعداد و تناژ رنگ­های به کار رفته در پوستر شما کمتر باشد هزینه کمتری برایتان خواهد داشت. ممکن است فکر کنید که پوسترهای سیاه و سفید جذابیت چندانی برای مخاطبان ندارند اما این نکته را فراموش نکنید که یک پوستر سیاه و سفید با دیزاین حرفه­ای و اصولی بسیار موفق­تر از پوستر تمام رنگی است که از لحاظ چهارچوب­های طراحی پوستر ضعف دارد.

ویژگی های یک پوستر حرفه ای چیست؟

در دنیای امروز اگر واقعا می­خواهید کسب و کارتان در بین مردم شناخته شود و بتوانید به سرعت مشتری جذب کنید، باید از روش­های تبلیغاتی بهینه استفاده کنید و شیوه­های موثری را در پیش بگیرید تا بتوانید از رقیب­هایتان جلو بزنید. سفارش طراحی پوستر یکی از ساده­ترین کارهایی است که می­توانید برای معرفی خدمات و محصولات خود به عموم مردم از آن استفاده کنید. این روش تبلیغاتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد و طرح­ها و مدل­های مختلف آن بسیار قابل انعطاف هستند؛ از همین رو پوسترها برای کاربردهای متعددی چاپ و پخش می­شوند اما نکته مهم درمورد این روش تبلیغاتی موثر و اقتصادی این است که پوسترها برای اینکه حرفه­ای جلوه کرده و در جذب مخاطبان موفق عمل کنند، باید دارای یکسری ویژگی­ها باشند. به طور خلاصه ویژگی­های یک پوستر حرفه­ای به شرح زیر می­باشد:

  • سادگی: درست است که به کار بردن نمادها و مفاهیم چالش برانگیز توجه مخاطب را جلب کرده و او را نسبت به محتوای پوستر کنجکاو می­کند اما پیچیدگی زیاد نیز سبب گنگ و نامفهوم بودن پوستر شده و نتیجه عکس می­دهد. این ویژگی چیزی است که تنها طراحان پوستر حرفه­ای و با مهارت می­توانند به درستی به آن دست پیدا کنند.
  • وحدت و یکپارچگی: برای اینکه پوستر یک قالب کلی را حفظ کرده و در نظر مخاطب جذاب جلوه کند، لازم است بین اشکال، رنگ­ها، فونت، سبک نوشتار و قالب کلی پوستر وحدت و یکپارچگی وجود داشته باشد. به عبارت دیگر پوستر شما باید یک تم و سبک خاص داشته باشند و آن را در تمامی اجزا به خوبی حفظ نماید.
  • شیوه نوشتار مطالب: هیچ کس پوستر تبلیغاتی که در آن غلط­های املایی یا جمله­های نامفهوم به چشم می­خورد را جدی نمی­گیرد بنابراین در کنار تمام ویژگی­های ظاهری و چیدمان پوستر باید دقت و توجه ویژه­ای در نحوه نوشتن جملات، فونت متن و انتخاب رنگ متن متناسب با پس­زمینه به خرج دهید. متن­ها باید ساده و آسان­فهم بوده و به نحوی باشند که چشم افراد از دنبال کردن نوشته­ها خسته نشود.
  • به کارگیری رنگ­های مناسب: این ویژگی لزوما به معنای استفاده از رنگ­های مختلف و متنوع در پوستر نیست بلکه منظور این است که در طراحی پوستر باید رنگ­ها با یکدیگر همخوانی داشته و در ضمن به نحوی انتخاب شوند که متن نوشته شده روی پوستر قابل خواندن باشد. علاوه بر این شما می­توانید با توجه به موضوع پوستر خود و رنج سنی مخاطبان، ترکیب جذابی از چند رنگ را به کار بگیرید.
  • کادربندی اصولی: جالب است بدانید که هر سبک کادربندی مطالب حاوی مفاهیم پنهانی است که به ذهن مخاطب انتقال می­یابد. کادربندی­های عمودی سبک مناسبی برای شرح خبرهای مهم است و درواقع کادر عمودی از سایر کادربندی­ها رسمی­تر می­باشد. در مقابل کادرهای افقی برای انتقال مطالب ساده مثل محتواهای آموزشی، اطلاعات علمی یا داستان­ها به کار برده می­شوند. کادرهای مربعی شکل دوستانه­ترین کادربندی موجود هستند که می­توان از آن­ها برای معرفی نمایش­ یا رویداد اجتماعی استفاده کرد. بهره­گیری از کادرهای صحیح متناسب با موضوع پوستر نمایانگر حرفه­ای بودن پوستر می­باشد.
  • خلاقیت و ابتکار: استفاده از یک شعار بخصوص، نمادها، تصویر کاریکاتوری یا هر ویژگی خلاقانه­ای که سبب تمایز یک پوستر با سایر پوسترها شود می­تواند تاثیر مثبتی در جذب مخاطب داشته باشد. یک طراح پوستر حرفه­ای می­بایست خلاقیت لازم برای اجرای پوسترهای متنوع با موضوعات مختلف را در خود پرورش دهد و ذهن او همواره سرشار از ایده­های نو باشد.

بیشتر از چه ابعادی در طراحی پوستر استفاده می شود؟

پوسترها ابعاد مختلفی دارند و در اندازه­های گوناگونی چاپ می­شوند؛ همین مسئله سبب می­شود مشتریان در هنگام سفارش طراحی پوستر آزادی عمل بیشتری داشته باشند و بتوانند متناسب با موضوع پوستر، بودجه و سلیقه خود در انتخاب سایز مناسب پوستر تصمیم­گیری کنند. با اینحال ابعاد از پیش­ تعیین شده­ای برای پوسترها وجود دارند که هر یک از آن­ها معمولا برای کاربردهای خاصی استفاده می­شود:

  • پوستر بزرگ( پوستر 910 در 610 میلی­متری)

این سایز پوستر اغلب در محیط­های بزرگ مثل فروشگاه­های زنجیره­ای، سالن سینماها یا در محوطه نمایشگاه­های تجاری نصب می­شود و به دلیل اندازه بزرگی که دارد به راحتی جلب توجه می­کند. همچنین با استفاده از پوستر سایز بزرگ می­توان اطلاعات بیشتری را به مخاطب انتقال داد و از این حیث محدودیتی در انتقال مطالب وجود ندارد.

  • پوستر متوسط( پوستر 610 در 460 میلی­متر)

پوسترهای متوسط نسبت به پوسترهای بزرگ هزینه کمتری دارند ولی با اینحال نقش خود را در تبلیغات به نحو قابل قبولی ایفا می­کنند. این سایز پوستر را می­توان در تبلیغ خوابگاه­ها، مطب دکتر، آرایشگاه­ها و… به کار برد.

  • پوستر کوچک( پوستر 430 در 280 میلی­متر)

پوستر کوچک یا نیم­قطع کوچک­ترین سایز پوستر است که برای چاپ کردن در تیراژ بالا مناسب بوده و حتی می­توان آن را در بین مردم پخش کرد. بسیاری از مردم به دلیل قیمت پایین­تر این نوع پوسترها، نسبت به سفارش طراحی پوستر در سایز کوچک اقدام می­نمایند. پوستر نیم­قطع قابل نصب در مکان­های مختلف از جمله تابلوی اعلانات ساختمان­ها نیز می­باشد و بدین ترتیب می­تواند در هر محیطی با انتقال ساده و سریع مطالب، به رونق کسب و کار شما کمک کند.

© تمامی حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به بلو مارکتینگ می باشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.