مشاوره رایگان + ارائه فایل با کیفیت + ارائه فقط در 1 سایز +ایده پردازی و طراحی نیمه حرفه ای (تحویل 1 الی 3 روز کاری)
مشاوره رایگان + فایل لایه باز + ارائه 2 سایز مختلف +ایده پردازی و طراحی حرفه ای (تحویل 1 الی 3 روز کاری)
مشاوره رایگان + فایل لایه باز + ارائه 4 سایز مختلف +ایده پردازی و طراحی اختصاصی (تحویل 2 الی 5 روز کاری)
امروزه با توجه به تعدد و تنوع کسب و کارهای مختلف، برای اینکه در شغل خود موفقتر عمل کنید لازم است از رقبا پیشی بگیرید و در میان مردم شهرت و اعتبار کافی پیدا کنید. یکی از سادهترین راهها برای مطرح شدن در جامعه استفاده از ابزارهای تبلیغاتی مثل پوسترها است. طراحی پوستر روشی جذاب با مزیتهای فراوان است که در ذهن مخاطب نفوذ کرده و تاثیر مثبتی بر معرفی کسب و کار شما دارد؛ به همین دلیل است که بسیاری از شرکتها با سفارش طراحی پوستر اقدام به تبلیغ کسب و کار خود در قالب یک پوستر تبلیغاتی حرفهای و موثر مینمایند.
معمولا افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راهاندازی کردهاند تلاش میکنند تا با استفاده از انواع روشهای تبلیغی، به جذب مشتری و جلب توجه مخاطبان بپردازند. روشهای تبلیغاتی بسیار متنوع و گوناگون هستند اما اگر بخواهیم به صرفهترین و در عین حال موثرترین شیوه را به شما معرفی کنیم، باید بگوییم پوستر بهترین گزینه ممکن است. با سفارش طراحی پوستر میتوانید تاثیر باورنکردنی بر ذهن مخاطبان گذاشته و آنها را درمورد برند و محصولات خود کنجکاو کنید. از آنجا که پوسترها معمولا در مکانهای عمومی شلوغ و پر رفت و آمد مثل سالنهای سینما، فروشگاهها، سالنهای همایش و… نصب میشوند، در معرض دید مردم بسیاری قرار دارند و شانس دیده شدن آنها بیشتر است.
یکی از مهمترین مزیتهای پوستر نسبت به سایر شیوههای تبلیغاتی، عدم محدودیت در بیان مطالب است. شما میتوانید با سفارش طراحی پوستر اطلاعات جامعتری را در اختیار مخاطب قرار دهید و در ضمن از انواع المانها مثل طرحها، رنگها، نمادها و لوگوی کسب و کار خود بهره بگیرید. بنابراین با یک طراحی پوستر حرفهای میتوانید مطالب بسیاری را در زمان کم و به سادگی به مخاطب منتقل کنید. پوسترها روش تبلیغاتی موثری هستند که محدود به قالب خاصی نبوده و در تمام نقاط سطح شهر میتوان آنها را به کار گرفت. علاوه بر این جذابیتهای بصری پوستر توجه افراد را به خود جلب میکند و به صورت ناخوداگاه در ذهن و حافظه آنها ثبت میشود.
پوستری که به شیوه درست و اصولی طراحی نشده باشد تفاوتی با یک برگ کاغذ معمولی ندارد و بی شک توانایی جلب توجه مخاطبان را نخواهد داشت. به همین دلیل است که اگر قصد دارید برای سفارش طراحی پوستر هزینه کنید، باید به سراغ افراد حرفهای و گرافیستهای ماهر بروید. افرادی که به صورت حرفهای در زمینه طراحی پوستر فعالیت میکنند برای طراحی و ساخت یک پوستر تبلیغاتی متفاوت و خلاقانه اصول مختلفی را به کار میگیرند.
اولین اصل برای طراحی پوستر داشتن ایده نو و تازه است؛ هیچ کس به مطالعه پوسترهای کلیشهای با محتوای یکنواخت علاقهای نشان نمیدهد. افرادی که در طراحی پوستر تخصص دارند به خوبی با الگوهای رفتاری مخاطب آشنا بوده و نحوه ایجاد پوسترهای جذب کننده را میدانند. ترکیب رنگها و ضمیمه کردن یک یا چند عکس باکیفیت مرتبط با موضوع کسب و کار شما، راه دیگری برای جلب توجه مردم و تاثیرگذاری بر آنهاست.
زمانی که برای سفارش طراحی پوستر مراجعه میکنید گرافیست انواع مختلفی از قالبها، فونتها و ترکیب رنگها را به شما پیشنهاد می دهد و ایده هایی برای جذابتر شدن پوستر تبلیغاتی ارائه میکند. در نهایت شما می توانید با سفارش طراحی پوستر متناسب با سلیقه شخصی و مرتبط با نوع خدمات یا محصولاتی که قصد دارید به مشتریان معرفی کنید، گام بزرگی در جهت جذب مخاطبان بردارید.
برخی از نرم افزارهای طراحی پوستر از طریق گوشی موبایل نیز قابل دانلود و نصب هستند اما مطمئن باشید پوسترهای ساخته شده توسط نرمافزارهای غیرحرفهای کمک چندانی به رونق کسب و کار شما نخواهد کرد؛ پس اگر واقعا به دنبال توسعه شرکت یا موسسه خود هستید بهتر است برای طراحی پوستر حرفهای هزینه کرده و نتیجه آن را ببینید.
ممکن است شما هم برای سفارش طراحی پوستر به چندین چاپخانه مراجعه کرده و با قیمتهای مختلفی مواجه شده باشید. در این صورت حتما از خود میپرسید:” چرا قیمت طراحی پوستر در همه جا متفاوت است؟”. پاسخ این است که هزینه طراحی پوستر تحت تاثیر عوامل مختلفی میباشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره میکنیم:
اندازه پوستر با توجه به مکانی که قرار است در آن نصب شود و همچنین طبق سلیقه مشتری میتواند متغیر باشد. پوسترها معمولا در یکی از سایزهای استاندارد A4، A3، A2 و A1 طراحی میشوند و قیمت هر سایز متفاوت است.
در هنگام سفارش طراحی پوستر می توانید یک یا چند اتود را به عنوان طرح اولیه پوستر خود انتخاب کنید. نوع و تعداد اتودهایی که انجام میشود بر قیمت طراحی پوستر اثر میگذارد.
سفارش طراحی پوستر شما توسط گرافیستها و طراحان باتجربه انجام میگیرد و برای انجام این کار ممکن است از نرم افزار های مختلفی مثل Lumin، rhino، vray، Dsmax و… استفاده کنند. اینکه طراح پوستر چند ساعت برای پروژه شما زمان صرف نموده و از چه برنامههایی استفاده میکند تاثیر مستقیمی بر هزینه طراحی پوستر دارد.
پوسترها همگی برای تبلیغ و معرفی یک محصول، کسب و کار، رویداد اجتماعی یا شخصیتهای مختلف طراحی میشوند و از این نظر میتوان گفت هدف همه پوسترها شناساندن یک چیز به مردم است؛ اما پوسترها با توجه به موضوعاتی که در بر میگیرند طیف متنوع و وسیعی دارند. از جمله پرکاربردترین پوسترها میتوان به پوستر تبلیغاتی، فرهنگی، سیاسی، آموزشی، اطلاعرسانی کمپینها، همایشها و … اشاره کرد. حساسیت و خاص بودن موضوع پوستر ممکن است قیمت آن را افزایش دهد.
سفارش طراحی پوستر شما توسط گرافیستها و طراحان باتجربه انجام میگیرد و برای انجام این کار ممکن است از نرمافزارهای مختلفی مثل Lumin، rhino، vray، Dsmax و… استفاده کنند. اینکه طراح پوستر چند ساعت برای پروژه شما زمان صرف نموده و از چه برنامههایی استفاده میکند تاثیر مستقیمی بر هزینه طراحی پوستر دارد.
شما میتوانید نسبت به موضوع و سبک پوستر خود، از طرحهای رنگی یا سیاه و سفید برای سفارش طراحی پوستر خود استفاده کنید. طبیعتا هرچه تعداد و تناژ رنگهای به کار رفته در پوستر شما کمتر باشد هزینه کمتری برایتان خواهد داشت. ممکن است فکر کنید که پوسترهای سیاه و سفید جذابیت چندانی برای مخاطبان ندارند اما این نکته را فراموش نکنید که یک پوستر سیاه و سفید با دیزاین حرفهای و اصولی بسیار موفقتر از پوستر تمام رنگی است که از لحاظ چهارچوبهای طراحی پوستر ضعف دارد.
در دنیای امروز اگر واقعا میخواهید کسب و کارتان در بین مردم شناخته شود و بتوانید به سرعت مشتری جذب کنید، باید از روشهای تبلیغاتی بهینه استفاده کنید و شیوههای موثری را در پیش بگیرید تا بتوانید از رقیبهایتان جلو بزنید. سفارش طراحی پوستر یکی از سادهترین کارهایی است که میتوانید برای معرفی خدمات و محصولات خود به عموم مردم از آن استفاده کنید. این روش تبلیغاتی محدودیت زمانی و مکانی ندارد و طرحها و مدلهای مختلف آن بسیار قابل انعطاف هستند؛ از همین رو پوسترها برای کاربردهای متعددی چاپ و پخش میشوند اما نکته مهم درمورد این روش تبلیغاتی موثر و اقتصادی این است که پوسترها برای اینکه حرفهای جلوه کرده و در جذب مخاطبان موفق عمل کنند، باید دارای یکسری ویژگیها باشند. به طور خلاصه ویژگیهای یک پوستر حرفهای به شرح زیر میباشد:
درست است که به کار بردن نمادها و مفاهیم چالش برانگیز توجه مخاطب را جلب کرده و او را نسبت به محتوای پوستر کنجکاو میکند اما پیچیدگی زیاد نیز سبب گنگ و نامفهوم بودن پوستر شده و نتیجه عکس میدهد. این ویژگی چیزی است که تنها طراحان پوستر حرفهای و با مهارت میتوانند به درستی به آن دست پیدا کنند.
برای اینکه پوستر یک قالب کلی را حفظ کرده و در نظر مخاطب جذاب جلوه کند، لازم است بین اشکال، رنگها، فونت، سبک نوشتار و قالب کلی پوستر وحدت و یکپارچگی وجود داشته باشد. به عبارت دیگر پوستر شما باید یک تم و سبک خاص داشته باشند و آن را در تمامی اجزا به خوبی حفظ نماید.
هیچ کس پوستر تبلیغاتی که در آن غلطهای املایی یا جملههای نامفهوم به چشم میخورد را جدی نمیگیرد بنابراین در کنار تمام ویژگیهای ظاهری و چیدمان پوستر باید دقت و توجه ویژهای در نحوه نوشتن جملات، فونت متن و انتخاب رنگ متن متناسب با پسزمینه به خرج دهید. متنها باید ساده و آسانفهم بوده و به نحوی باشند که چشم افراد از دنبال کردن نوشتهها خسته نشود.
این ویژگی لزوما به معنای استفاده از رنگهای مختلف و متنوع در پوستر نیست بلکه منظور این است که در طراحی پوستر باید رنگها با یکدیگر همخوانی داشته و در ضمن به نحوی انتخاب شوند که متن نوشته شده روی پوستر قابل خواندن باشد. علاوه بر این شما میتوانید با توجه به موضوع پوستر خود و رنج سنی مخاطبان، ترکیب جذابی از چند رنگ را به کار بگیرید.
جالب است بدانید که هر سبک کادربندی مطالب حاوی مفاهیم پنهانی است که به ذهن مخاطب انتقال مییابد. کادربندیهای عمودی سبک مناسبی برای شرح خبرهای مهم است و درواقع کادر عمودی از سایر کادربندیها رسمیتر میباشد. در مقابل کادرهای افقی برای انتقال مطالب ساده مثل تولید محتوا های آموزشی، اطلاعات علمی یا داستانها به کار برده میشوند. کادرهای مربعی شکل دوستانهترین کادربندی موجود هستند که میتوان از آنها برای معرفی نمایش یا رویداد اجتماعی استفاده کرد. بهرهگیری از کادرهای صحیح متناسب با موضوع پوستر نمایانگر حرفهای بودن پوستر میباشد.
خلاقیت و ابتکار:
استفاده از یک شعار بخصوص، نمادها، تصویر کاریکاتوری یا هر ویژگی خلاقانهای که سبب تمایز یک پوستر با سایر پوسترها شود میتواند تاثیر مثبتی در جذب مخاطب داشته باشد. یک طراح پوستر حرفهای میبایست خلاقیت لازم برای اجرای پوسترهای متنوع با موضوعات مختلف را در خود پرورش دهد و ذهن او همواره سرشار از ایدههای نو باشد.
پوسترها ابعاد مختلفی دارند و در اندازههای گوناگونی چاپ میشوند؛ همین مسئله سبب میشود مشتریان در هنگام سفارش طراحی پوستر آزادی عمل بیشتری داشته باشند و بتوانند متناسب با موضوع پوستر، بودجه و سلیقه خود در انتخاب سایز مناسب پوستر تصمیمگیری کنند. با اینحال ابعاد از پیش تعیین شدهای برای پوسترها وجود دارند که هر یک از آنها معمولا برای کاربردهای خاصی استفاده میشود:
این سایز پوستر اغلب در محیطهای بزرگ مثل فروشگاههای زنجیرهای، سالن سینماها یا در محوطه نمایشگاههای تجاری نصب میشود و به دلیل اندازه بزرگی که دارد به راحتی جلب توجه میکند. همچنین با استفاده از پوستر سایز بزرگ میتوان اطلاعات بیشتری را به مخاطب انتقال داد و از این حیث محدودیتی در انتقال مطالب وجود ندارد.
پوسترهای متوسط نسبت به پوسترهای بزرگ هزینه کمتری دارند ولی با اینحال نقش خود را در تبلیغات به نحو قابل قبولی ایفا میکنند. این سایز پوستر را میتوان در تبلیغ خوابگاهها، مطب دکتر، آرایشگاهها و… به کار برد.
پوستر کوچک یا نیمقطع کوچکترین سایز پوستر است که برای چاپ کردن در تیراژ بالا مناسب بوده و حتی میتوان آن را در بین مردم پخش کرد. بسیاری از مردم به دلیل قیمت پایینتر این نوع پوسترها، نسبت به سفارش طراحی پوستر در سایز کوچک اقدام مینمایند. پوستر نیمقطع قابل نصب در مکانهای مختلف از جمله تابلوی اعلانات ساختمانها نیز میباشد و بدین ترتیب میتواند در هر محیطی با انتقال ساده و سریع مطالب، به رونق کسب و کار شما کمک کند.
امتیاز تون خیلی برامون مهمه!
از 1 تا 5 امتیاز بدید
4.7 / 5. تعداد رای: 1761
سلا خسته نباشید واقعا عالی بود کیفیت پوستر ها من خیلی راضی بود
ممنون علی جان از نظر خوبتون خوشحالیم که راضی هستید از کیفیت طراحی ما
بعد از طراحی طرح پوستر رو به صورت موکاپ هم ارسال می کنید که دقیق متوجه بشم روی کار به چه صورت در میاد
امکان داره برای طراحی پوستر نصف هزینه رو واریز کرد و بعد از طراحی بقیه ش رو پرداخت کرد
سلام خسته نباشید در هر سایزی طراحی پوستر رو طراحی میکنید