برخی از نمونه کارهای لوگو

طراحی لوگو farasoo
لوگو aria nik mehr
طراحی لوگو radman pazh
طراحی لوگو sahar gol - saffron logo
طراحی لوگو new way
طراحی لوگو bling everything - american brand

سوالات متداول

اگه این سوال برای شما پیش اومده پیشنهاد می کنیم نمونه کارهای طراحی لوگو مون رو ببینید. ما خیلی وقت هست که کارمون اینه و با مشتری و مشاغل های زیادی کار انجام دادیم و رضایت و اعتماد شون رو جلب کردیم. فقط کافیه بهمون اعتماد کنید.

از اونجایی که رضایت مشتریان رو مهم ترین اصول کارمون قرار دادیم سفارش طراحی لوگو تا جایی که معقول باشه طبق سلیقه و درخواست شما تغیر میدیم. و اطمینان داشته باشید که در نهایت لوگویی تحویل می گیرید که واقعا ازش راضی هستید.

متاسفانه مانند اکثر شرکت های طراحی لوگو امکان پذیر نیست به دلیل این که برای هر سفارش طرحی لوگو، ایده پردازی خاصی انجام میشه و زمان و تجربه طراح صرف میشه، برای همین این کار امکان پذیر نیست.مشاهده اتود های لوگو، فقط بعد از ثبت سفارش در سایت و پرداخت کامل امکان پذیر است.

زمينه کاری در موضوع طراحی لوگو اهمیت بسیاری ندارد. ميتونيد با نگاه کردن به نمونه کارها در سايت به کیفیت و قدرت ايده پردازی و توانايی طراحان بلو مارکتنیگ، نسبت به موضوعات شغلی مختلف و همچنین ایده بکار رفته در طرح متوجه شوید. فقط کافیه اين توانايی ها رو براي طراحی لوگو خودتون تصور کنيد.

در جواب باید بگوییم که ممکن است یک شرکت دارای راندمان کاری بهتری باشد یا نمونه کار های آن با سایر شرکت‌ها دارای تفاوت های چشمگیری باشد. یا از تیم حرفه ای تری نسبت به شرکت های طراحی لوگو دیگر استفاده کند 

می توان گفت یکی از مواردی که در طراحی لوگو می تواند تاثیر بسیار زیادی روی مخاطب داشته باشد رنگ لوگو است.

معمولاً اکثر افرادی که در کار طراحی لوگو هستند پیشنهاد می دهند که بهترین انتخاب برای طراحی لوگو تنها انتخاب یک رنگ است. سعی کنید با توجه به نوع کسب و کار خود یک رنگ مشخص را انتخاب کرده و از همان رنگ نیز برای طراحی لوگو استفاده کنید به عنوان مثال می ‌توان گفت چنانچه برای برند خود یک رنگ ابی را در نظر گرفته اید در همه جا و به خصوص روی لوگو از این رنگ استفاده کنید تا به طور همیشگی در ذهن مخاطب ماندگار شود.

البته لازم از این نکته را نیز یاد آور شویم که در برخی موارد انتخاب کردن لوگو هایی که تغییر رنگ آن هویت اصلی لوگو را از بین نبرد نیز می تواند مناسب باشد این مورد که لوگوی مخصوص به برند شما رنگ پذیر باشد می ‌تواند در طراحی سایت بسیار تاثیرگذار و مفید باشد و باز معنی برند شما را باز گو کند.

در جواب این سوال باید بگویم که قطعاً نوع کسب و کار شما تاثیر مستقیمی روی تعرفه طراحی لوگو دارد.

کسب و کاری که شما قصد راه ‌اندازی آن را دارید و بابت آن به طراح مراجعه می کنید، بزرگی یا کوچک بودن برند از جمله مواردی هستند که در هزینه نهایی لوگو تاثیر گذار می باشد برای مثال می توان گفت هنگامی که یک شرکت تازه تاسیس شده و دارای کارمند های کمتری نیز می ‌باشد برای طراحی لوگو حرفه ای به یک شرکت مراجعه می ‌کند و همزمان نیز یک برند معروف با تعداد کارمند های بیشتری برای همین کار اقدام خواهد کرد قطعاً تعرفه طراحی لوگو برای یک برند معروف تر که شناخته شده می باشد با شرکتی که کاملاً نوپا است و احتیاج به مدت زمان بیشتری برای معروف شدن آن وجود دارد یکسان نیست  و دارای تعرفه بالاتری می باشد

تفاوت تعرفه طراحی لوگو با این برند معروف و کمتر شناخته شده تنها به دلیل درآمد آن شرکت نیست و موارد دیگری روی هزینه آن تاثیرگذار خواهد بود.

یکی از عوامل مهم این است که تیم طراح لوگو باید برای شرکت یا برند بزرگ ‌تر وقت و انرژی بیشتری را صرف کند و یک کار با سطح کیفیت بسیار بالا و در برخی مواقع نیز ممکن است که در سطح بین المللی ارائه دهند تا این لوگو کاملاً مورد پسند قرار گرفته و بتوانند با سایر رقبای خود در حیطه کاری رقابت داشته باشد، اما برای شرکت ‌های کوچکتر این فشار کاری و جزئیات مهم به عهده طراح نیست و همین عوامل باعث خواهد شد که تعرفه یک لوگو برای شرکت دارای تفاوت باشد اصولا شرکت‌ها و طراحانی که دارای پلن های معاملاتی مختلف هستند بر اساس خواسته ها و معیارهای خود اقدام به قیمت گذاری می کنند.

توضیحات قبل از سفارش طراحی لوگو

توضیحات قبل از سفارش طراحی لوگو

طراحی لوگو نقشی اساسی در افزایش اعتبار برند شما دارد. وجود لوگو یا آرم سبب می‌شود تا مشتریان خیلی زودتر به شما اعتماد کرده و از خدمات و محصول های برندتان استفاده کنند. طراحی لوگو حرفه ای سبب می شود تا بینندگان در یک نگاه با برند و هدف آن آشنا شوند. در ادامه این مطلب شما را با طراحی لوگو یا آرم آشنا کرده و اطلاعاتی در این رابطه در اختیار شما قرار می دهیم.

لوگو، یک نماد به صورت تصویری یا متنی است که محصول یا خدمات هر شرکت با آن شناخته می­شوند. در حقیقت یک لوگو به هویت یک شرکت چهره و روح داده و سبب می­شود تا آن لوگو به همراه محصولات یا خدماتش، در یادها بماند. در حقیقت یک لوگو با طراحی خوب، تاثیری مهم و بسزایی در امر کسب و کار می­گذارد به همین دلیل هر شرکت موفقی، قطعا یک لوگوی خوب دارد. اگر لوگو به خوبی وجهه شرکت را توصیف کند،

آن زمان است که می­توان از موفقیت یک شرکت اطمینان حاصل کرد. مردم علاقه خاصی به اشکال یونیک دارند و به آن­ها جذب می­شوند. اگر بتوان آن­ها را شناسایی کرده و در طراحی لوگو به کار برد، این کار ضمانت­نامه­ای برای موفقیت شما در میان رقبا خواهد شد. با ما همراه باشید تا بیشتر این موضوع جالب را بررسی و تشریح کنیم.

هدف از طراحی لوگو حرفه ای چیست؟

هدف از طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو سبب می شود تا از ابتدای تاسیس برند، افراد آن را جدی بگیرند. هر برند و کمپانی که قصد دارد در بازار به رقابت با دیگر برندهای رقیب بپردازد، به سفارش طراحی لوگو خواهد پرداخت. اولین و مهم ترین هدف از طراحی لوگو حرفه ای، باقی ماندن در ذهن مخاطبان است. تصاویر بیشتر از کلمه ها در حافظه ما باقی می مانند. اکثر افراد ابتدا لوگو را در تابلوها و تبلیغات تشخیص داده و در مرحله بعد به خواندن نام برند روی می آورند.

از طرفی در طراحی لوگو سعی می شود تا هدف و اطلاعات مختلفی از برند شما در آن گنجانده شود. این اطلاعات فقط با نگاه کردن مخاطبان به لوگو، در اختیار آن ها قرار خواهند گرفت. در حقیقت با سفارش طراحی لوگو، در حال خلق هویتی جدید و مناسب با برند خود هستید. از دیگر اهداف نیاز به طراحی لوگو، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • تاثیر مثبت روی برندینگ
  • متمایز شدن از رقبا
  • حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب
  • استفاده در تبلیغات
  • داشتن هویت سازمانی
  • ارزشمند کردن برند تجاری
  • قابلیت ثبت لوگو
  • رقابت در بازار جهانی

از اهمیت طراحی لوگو اختصاصی با خبر شوید!

اهمیت طراحی لوگو اختصاصی

طراحی لوگو اختصاصی، شما را از دیگر برندهای رقیب، متمایز می کند. اکثر مردم، برندهای بزرگی مثل والت دیزنی و اپل را با لوگوهای آن ها می شناسند. با بهره مندی از طراحی لوگو حرفه ای، اعتماد بازار هدف خود را جلب کرده و کسب و کارتان را منسجم تر خواهید کرد. طبیعی است که هر چه مشتریان اعتماد بیشتری به شما داشته باشند، میزان فروش و سود برندتان نیز افزایش خواهد یافت.

خاص بودن و منحصر به فرد بودن لوگو اهمیت زیادی دارد. در صورتی که لوگو شما به لوگو یک برند دیگر شباهت داشته باشد، ذهن بیننده از برند شما منحرف خواهد شد؛ در حقیقت با داشتن آرمی مشابه دیگر شرکت ها، دارید برند آن ها را تبلیغ می کنید! از طرفی یک لوگو کپی، بدترین تاثیر ممکن را بر مخاطبان خواهد گذاشت؛ چرا که آن ها نه تنها لوگو که تمام برند و محصولات شما را کپی و تقلید دانسته و نسبت به برندتان گارد می گیرند.

 

چرا قیمت طراحی لوگو در همه جا متفاوت است؟

چرا قیمت طراحی لوگو در همه جا متفاوت است

از آن جایی که ممکن است هر شرکت طراحی لوگو، معیاری خاص برای انتخاب قیمت داشته باشد، قیمت­ های طراحی لوگو معمولا یکسان نیستند. در حقیقت یک سری عوامل و فاکتور در این میان هستند که برای میزان قیمت هر لوگو تصمیم گیری می­کنند. پس از گفتگوهای رایج میان کارفرما و شرکت طراحی لوگو، هزینه کلی برآورد می­شود و یک قیمت نسبی و حدودی بر حسب آن چه کارفرما انتظار دارد، تخمین زده خواهد شد. در ادامه به تشریح و بیان هر یک از این فاکتورها خواهیم پرداخت.

که اولین موردی که بیشترین تاثیر را به عنوان یک فاکتور در تعیین قیمت می­گذارد، گرافیست است. واضح خواهد بود که اگر سفارش طراحی لوگو را به یک گرافیست مشهور بدهیم، هزینه طراحی بالاتر خواهد رفت. هر چقدر که یک گرافیست بر حسب تجربه، کارهای موفق­تری داشته باشد، هزینه­ای که باید پرداخت کنید نیز بیشتر شده و افزایش خواهد یافت.  البته این به این معنا نیست که اگر کار سفارش طراحی لوگو خود را به یک گرافیست معمولی بسپارید قرار است کار غیراستاندارد و بدی تحویل بگیرید. در حقیقت این یک نوع فاکتور در تعیین تعرفه هزینه­ها خواهد بود نه چیز دیگر البته تفاوت های زیادی در طراحی لوگو یک گرافیست معمولی و گرافیست با تجربه وجود دارد.

بریف طراحی لوگو چیست؟

بریف طراحی لوگو

طراح برای سفارش طراحی لوگو به بریف طراحی لوگو نیاز خواهد داشت. این عبارت به خلاصه ای مختصر و مفید، برای خلق یک لوگو منحصر به فرد به کار می رود. بریف طراحی لوگو علاوه بر کمکی که به طراح می کند، به مشتری نیز سود خواهد رساند؛ چرا که با ترسیم خلاصه خلاقانه، در حقیقت مسیر کار و  خط منشی آن را مشخص خواهند کرد. همچنین وجود بریف طراحی لوگو، اطمینان حاصل می کند که هر دو نفر طراح و مشتری، یک چشم اندازه مشترک داشته باشند.

به طور معمول این خلاصه خلاقانه توسط طراح لوگو، آماده می شود. وجود بریف طراحی لوگو، باعث خواهد شد تا همه در شرکت و تیم طراحی، مرجعی مناسب برای مراجعه داشته باشند. در طی طراحی لوگو حرفه ای، از بریف طراحی لوگو برای قدرت بخشیدن و غنی کردن بار معنایی لوگو استفاده می شود. با به کار بردن این روش، طراح و مشتری به افکار خود نظم بخشیده و آن ها را سازمان دهی می کنند.

اتود در طراحی لوگو چیست؟

اتود در طراحی لوگو

زمان سفارش طراحی لوگو، طراح اتود زدن خود را آغاز می کند. به طرح اولیه یا پیش طراحی لوگو، اتود طراحی لوگو گفته می شود. ریشه این کلمه از زبان فرانسوی آمده و به طرح های مقدماتی اشاره دارد. طراحان به طور معمول از اتود زدن برای نمایش ایده های اولیه خود در زمان سفارش طراحی لوگو استفاده می کنند تا منظور خود را به سرعت و سادگی به مشتری نشان دهند. علاوه بر این، اتود در طراحی لوگو حرفه ای به طراح کمک می کند تا طرح کلی را پیش چشم داشته باشد و سپس طبق نظر مشتری خود به افزودن جزئیات و اصلاح آن طرح بپردازد. از جمله مزایای اتود در طراحی لوگو، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ایجاد فرصت برای اصلاح و ارزیابی ایده ها
  • کمک به طراح برای نشان دادن ایده ذهنی پیش از نهایی کردن آن
  • اجرای تمام نظرات و تغییرهای مورد نظر مشتری پیش از اتمام پروژه

بیشتر چه سبکی از طراحی لوگو در کسب و کار های استفاده می شود؟

انواع سبک های طراحی لوگو

شاید این گونه به نظر برسد که استفاده از این سبک­ها هیچ محدودیتی ندارد و همین طور نیز می­باشد اما نکته­ای که حائز اهمیت است، این است که به چه صورت مورد استفاده قرار می­گیرند؟ اگر گرافیست، اطلاع کافی نداشته باشد و به خوبی نتواند برند را توسط لوگو توضیح دهد، عملا تمام زحمت­هایش به باد رفته است. به همین دلیل باید به شدت هوشمندانه از سبک­ های مختلف لوگو برای رسیدن به لوگوی دلخواه استفاده کنیم. در حقیقت هر بیزینس و کسب وکاری، با توجه به روند و ویژگی­های خود، در برخی از سبک­های توصیف می­شود. هنر گرافیستان این است که به خوبی این سبک­ها را شناسایی کرده و طرح­ها را به سبک آنان اجرا کنند.

اولین موردی که طراحان گرافیست باید بدانند، شناخت مخاطبان هدف آن برند و کمپانی است. یعنی بتوانند رده سنی و جنسیت آن­ها را شناسایی کنند و بر علایق آن­ها مسلط شوند. این شناخت از مخاطبان، می­تواند کمک بزرگی به انتخاب سبک اجرایی لوگو کرده و طراح را هدایت کند.

پس از آن نیاز است که طراح تمامی ویژگی­ها، جزییات، ظرافت­ها و موارد دیگر از محصولات و خود کمپانی بداند. با تسلط بر این موارد، راه انتخاب سبک برای لوگو آسان­تر خواهد شد. مورد بعدی­ای که طراح را در انتخاب سبک، یاری می­کند، آگاهی از راه­های تبلیغات و بازاریابی است. این مورد می­تواند گرافیست را با کمپانی نیز بیشتر آشنا کند و از آن ایده بگیرد. در ادامه به صورت موردی این موارد را تشریح خواهیم کرد.

1.تایپوگرام:

معمولا این سبک برای کمپانی­هایی که نام کوتاهی دارند و بسیار مجلل و جذاب و صد البته خاص هستند استفاده می­شود.

2.پیکتوگرام

برندهای شناخته شده و معروف معمولا از این سبک برای طراحی لوگوی خود استفاده می­کنند. بهتر است که اگر کسب و کار جدیدی برای خود ساخته­اید، به سراغ سفارش طراحی لوگوی از این سبک نروید.

3.مونوگرام

اگر برند شما، برندی بین المللی بوده و نام برندتان به اندازه کافی بلند است که بتوان آن را مخفف کرد، می­توانید از این سبک برای طراحی لوگو استفاده کنید. البته باید دقت کنید که این سبک لوگو، برای برندهایی که شناخته شده هستند و آن­ قدرها هم بازاریابی از طریق لوگو برایشان اهمیتی ندارد، مناسب است.

4.لوگوی کلاسیک

این سبک­ لوگو، معمولا در گذشته طرفداران زیادی داشت و امروزه آن قدرها هم محبوبیت ندارد اما اگر برندتان پایبند به اصول کلاسیک بوده و یکی از سبک­های برندتان کلاسیک است، به شدت استفاده از این سبک را پیشنهاد می­کنیم.

5.لوگوی امبلم

لوگوهای امبلم نیز مانند لوگوهای کلاسیک، از مواردی هستند که برای نشان دادن وفاداری به سبک­های گذشته معمولا به کار می­روند. پس اگر برند شما، هیچ گونه ربطی به این مورد ندارد، بهتر است استفاده از این مورد را بیخیال شوید.

6.مینیمال

استفاده از لوگوهایی با این سبک، نشان دهنده طبع ظریف آن برند خواهد بود. بنابراین  اغلب برندهای شناخته شده از این سبک برای طراحی لوگوی خود استفاده می­کنند.

با برنامه طراحی لوگو آشنا شوید

برنامه های طراحی لوگو

پیشرفت علم و فناوری سبب شده تا بسیاری از کارها به صورت دیجیتالی صورت بگیرد. طراحان برای انجام سفارش طراحی لوگو، از برنامه های طراحی لوگو مختلفی استفاده می کنند. به کار گیری این برنامه ها در طراحی لوگو حرفه ای، سبب سرعت بخشیدن به فرایند شده و کار را ساده تر می کند.

نرم افزار ادوبی ایلوستریتور Adobe Illustrator

نرم افزار ادوبی ایلوستریتور یکی از بهترین نرم افزارهایی است که طراحان برای انجام سفارش طراحی لوگو از آن استفاده می کنند. با به کارگیری این برنامه می توان علاوه بر طراحی لوگو، نقاشی و طراحی آیکون نیز انجام داد.

کورل دراو Corel draw

کول دراو یکی از برنامه های نسبتاً جدید است که از آن برای طراحی پوستر، لوگو، کارت ویزیت، طراحی جعبه و اسم استفاده می شود. برخی از طراحان از این نرم افزار برای انجام سفارش طراحی لوگو خود استفاده می کنند تا پروژه را سریع تر تحویل دهند.

فتوشاپ Photoshop

فوتوشاپ نرم افزاری است که از آن نه تنها برای انجام سفارش طراحی لوگو، بلکه برای بسیاری از کارهای گرافیکی نیز استفاده می شود. می توان گفت که این برنامه، برنامه ای همه کاره است که یادگیری آن می تواند در شرایط زیادی به طراحان کمک کند.

ادوبی ایندیزاین Indesign

نرم افزار ادوبی ایندیزاین، کارایی خود را در انجام سفارش طراحی لوگو، ثابت کرده است. این برنامه به قدری حرفه ای است که از آن در صنعت نیز استفاده می شود. ادوبی ایندیزاین قابلیت و توانایی زیادی برا صفحه آرایی و چینش حروف دارد.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای

سفارش طراحی لوگو حرفه ای | با فرم روانشناسی سلیقه لوگو - بلو مارکتینگ

لوگو حرفه ای

2 تا 7 روز کاری

بدون نیاز به ثبت نام

مطابق با سلیقه خود سفارش دهید

سفارش دهید
سفارش طراحی لوگو حرفه ای | با فرم روانشناسی سلیقه لوگو - بلو مارکتینگ

ویدیو روند طراحی لوگو