خدمات طراحی

خدمات طراحی - بلو مارکتینگ

طراحی پوستر

با یک پوستر خوب بیشتر ار همه جلب توجه کن و تحت تاثیر قرار بده

خدمات طراحی - بلو مارکتینگ

کارت ویزیت

اعتماد سازی و حرفه ای تر شدن با طراحی کارت ویزیت حرفه ای

خدمات طراحی - بلو مارکتینگ

طراحی لوگو

با یک لوگو حرفه ای به کسب و کار خود اعتبار و هویتی ماندگار ببخشید

خدمات طراحی - بلو مارکتینگ

ست اداری

با طراحی ست اداری حرفه ای هویت و اعتماد کاری خود را بالا ببرید

یکی از رایج­ترین خدمات مربوط به تبلیغات، خدمات طراحی است. این خدمات معمولا به صورت گروهی و با همفکری یک تیم متشکل از چندین گرافیست ماهر و حرفه­ای انجام می­شود. در حقیقت خدمات طراحی ، جزو اصلی­ترین بخش­هایی است که در روند انجام تبلیغات صورت می­گیرد.

خدمات طراحی برای همه کسب و کارها در زمینه برندینگ و بازاریابی، از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده و خواهد بود. از آن جایی که خدماتی که به نام طراحی ارائه می­شوند بسیار متنوع و گوناگون هستند به همین دلیل، طیف بسیار گسترده­ای از خدمات مربوط به امر تبلیغات را تحت پوشش خود قرار داده اند. خدمات طراحی به صورت خاص به برنامه ریزی و طراحی هر نوع پروژه گرافیکی مرتبط با مبحث تبلیغات و برندینگ می­پردازد به ویژه خدماتی مانند طراحی وب سایت، طراحی بروشورهای تبلیغاتی، طراحی تبلیغات­های ویدیویی و سایر مواردی که جلوتر گفته خواهد شد. در حقیقت در این نوع خدمات، برنامه­هایی برای بیشتر دیده شدن و معرفی برندها به سایرین، سازماندهی شده و در نهایت به انجام می­رسند.

خدمات طراحی چیست؟

پاسخ این سوال همان طور که در بخش قبل مقدمه­ای از آن ارائه دادیم، به طور کلی شامل برنامه ریزی، فعالیت­ها و مواردی می­شود که منجر به معرفی بیشتر یک برند خواهد شد. طراحان گرافیک، برای انجام این نوع خدمات از یک سری نمادها یا طرح­های گرافیکی استفاده می­کنند تا بتوانند به خوبی یک هویت مناسب برای هر برند طراحی کرده و بسازند. در حقیقت با انجام این خدمات طراحی ، می­توان به خوبی یک چهره و هویت برای هر برند طراحی و در ذهن مخاطب قرار داد. علاوه بر استفاده از المان­های گرافیکی، طراحان می­توانند خلاقیت به خرج داده و چیزهای بیشتری را به کارهای خود اضافه کنند.

خدمات طراحی

هر چقدر که یک فعالیت گرافیکی مربوط به تبلیغات، مخاطب پسند تر باشد و ماندگاری بیشتری در ذهن مخاطبان ایجاد کند، آن کار موفق­تر خواهد بود. در واقع خلق یک هویت تجاری از طریق المان­های گرافیکی، یکی از موثرترین راه حل­ها برای ارتقا برندینگ و همچنین افزایش جذابیت عمومی، محسوب می­شود. تفاوتی ندارد که چه نوع برندی داشته باشید یا در چه زمینه­ای فعالیت دارید، یکی از پرسودترین تبلیغات­های شما در امر برندینگ، مربوط به خدمات طراحی خواهد بود.

یکی از اولین المان­های و مواردی که توجه مخاطبان را جلب خواهد کرد، حاصل همین خدمات طراحی می­باشد. از لوگوی برند تا مشخصه ­هایی که مربوط به بسته بندی محصول می­شوند نیز مربوط به همین خدمات هستند بنابراین تاثیرات آن غیرقابل انکار خواهد بود چرا که این موارد هستند که در قدم اول، معرف ویژگی ­ها و هویت برند شما بوده و چهره­ای فرضی از برند در ذهن مخاطبان ترسیم می­کنند.

چرا کسانی به خدمات طراحی نیاز دارند؟

امروزه با رونق کسب وکارهای مختلف، خصوصا کسب و کارهای آنلاین، زمینه بسیار خوبی برای افراد فراهم شده است تا بتوانند از فرصت خوب یک تبلیغات مطمئن استفاده کنند. هر فردی که دارای یک کسب و کار باشد، می­تواند کسب و کار خود را از این طریق به مخاطبان معرفی و آن­ها را ترغیب به خرید کند.  شاید عجیب به نظر برسد اما تمام زندگی ما و هر آنچه که هر روز با آن رو به رو هستیم، به نوعی با طراحی­های گرافیکی ارتباط دارند بنابراین نقش پر رنگ آن­ها در زندگی ما می­تواند در موارد بسیاری تاثیرگذار باشد. از جمله رایج­ترین طرح­هایی که روزانه با آن سر و کار داریم، خدمات طراحی است که حاصل آن نیز کارت­ های ویزیت هستند.

هر کسب و کاری برای رونق خود نیاز به معرفی دارد. این معرفی با روش­های معمول که مجموعا به آن­ها تبلیغات گفته می­شود، صورت می­گیرد. در بخش اعظمی از این تبلیغات، طرح­ها و المان­های گرافیکی حرف اول را می­زنند. یکی از رایج­ترین موارد استفاده از طرح­ها گرافیکی، خدمات طراحی می­باشد. یکی از نیازهای اساسی هر کسب و کاری، بازاریابی و برندینگ است. معیار اصلی یک برند خوب، برندی است که در کنار محصولات و خدمات عالی­اش، از وجهه مناسبی نیز برخوردار باشد. شاید تصور هویت و وجهه یک برند سخت باشد اما این طرح­های گرافیکی هستند که به ما در امر تصویرسازی در ذهن کمک می­کنند. هر چقدر یک برند از هویت بهتری برخوردار باشد، اعتبار آن نیز بیشتر خواهد بود. در این جا شاهد اهمیت بسیار بالای خدمات طراحی و سایر موارد هستید.

چرا کسانی به خدمات طراحی نیاز دارند

طراحان، معمولا با در نظر گرفتن موارد بیشماری از ویژگی­های یک برند یا کسب و کار، اقدام به طراحی می کنند. برای مثال یک کسب و کار، بیشتر از هر روشی می­تواند با بروشورهای تبلیغاتی بازده مناسب بگیرد و یک کسب و کار دیگر فقط با یک کارت ویزیت معمولی اما خاص نیز بازده دلخواه خود را خواهد گرفت یا یک برند بزرگ­تر نیاز به تبلیغات­ و طراحی­هایی در مقیاس بزرگ­تر خواهد داشت تا به بازدهی مناسب از تبلیغاتش دست پیدا کند. شرکت طراح با توجه به این موارد و ویژگی­ها، اقدام به طراحی بروشور یا ارائه خدمات طراحی و حتی عرضه خدمات بیشتر و چند جانبه، به کسب و کارها و برندها می کنند.

چرا باید برای خدمات طراحی هزینه کنیم؟

برای تعیین تعرفه و هزینه هر نوع طراحی، می­بایست یک سری فاکتورها در نظر گرفته شده و به نسبت آن قیمت­ها را مشخص کرد. هر چقدر که شما برای یک کار با کیفیت هزینه کنید، مطمئنا بازخورد آن را در آینده خواهید دید. در نظر داشته باشید که اگر تبلیغات درست و اصولی صورت بگیرد و از طراح­ هایی حرفه­ ای در این زمینه استفاده شود، صد درصد بازخوردی که عاید برند می­شود مثبت بوده و با استقبالی حداکثری روبه رو خواهد شد. بسیاری از کسب و کارهای نوپا و تازه تاسیس طراحی­های تبلیغاتی را نادیده گرفته و توجهی به آن­ها نشان نمی­دهند اما یک برند بزرگ و با سابقه، به خوبی از تاثیرات آن آگاه بوده و آن­ها را نادیده نمی­گیرند. حتی هزینه کردن برای خدمات طراحی نیز نتیجه­ای دلخواه درپی خواهد داشت.

واضح است که یک تیم طراح حرفه­ای و با سابقه که طراحی بسیاری از برندها و کسب و کارهای موفق را بر عهده داشته است و تیم ماهرتر و خلاق­تری دارد، حق الزحمه بیشتری نیز از کارفرما نسبت به یک تیم معمولی خواهد گرفت. بنابراین اگر به دنبال طراحانی حرفه­ای و خلاق با طرح­هایی نوآورانه و جذاب هستید تا به کسب و کار خود رونقی دوباره ببخشید، قطعا باید هزینه­ بیشتری را نیز صرف کنید. ممکن است در نگاه اول چنین کاری بی فکرانه و نامعقول به نظر آید اما نتایج مثبت و درخشانی که به همراه دارد، خیلی زود خود را نشان خواهند داد. آن زمان است که به اثر خارق العاده تیم طراحی حرفه­ای ایمان خواهید آورد.

چرا باید برای خدمات طراحی هزینه کنیم

تیم­های طراحی حرفه­ای کاری می­کنند که مردم، مخاطبان و افرادی که به دنبال جذب آن­ها هستید، در اولین برخورد عکس العمل و نظر مثبتی نسبت به شما داشته و فعالیت­های شما را با دید مثبت­تری زیر نظر بگیرند. در حقیقت این تیم طراحی حرفه­ای کاری را انجام داد که کسب و کار شما بتواند روند کوتاه­تری را برای جذب مشتری طی کند و به نوعی راه را برای رسیدن به خواسته و هدفتان هموارتر کرده است. مردم ویژگی­ای به نام اختیار دارند. چیزی که می­تواند این اختیار را تحت الشعاع قرار داده و ناخودآگاه به چیزی جذب کند، تمایز و خاص بودن است. یک تیم حرفه­ای شاید حق الزحمه بالاتری از کارفرما طلب کند اما با خلاقیتی که در اختیار دارد، می­تواند متمایز و خاص بودن طراحی­های مربوط به شما را تضمین کند. مورد بعدی مربوط به انتقال پیام است.

می­دانید که نقش بازاریابی و برندینگ در وهله اول، رساندن پیام برند می­باشد. این پیام­های می­توانند حتی در ارائه خدمات طراحی نیز خود را به نمایش بگذارند. رساندن پیام و شناساندن آن به افرادی که به دنبال آن هستیم، در قالب یک طراحی کار چندان آسانی نیست بنابراین مهم است که کار را به کاردان سپرد. افرادی که بتوانند انواع اقسام خدمات طراحی را بدون هیچ نقصی انجام دهند. می­توانید برای امتحان کیفیت یک شرکت طراحی، از سفارش خدمات طراحی آن شرکت استفاده کرده و آن را ارزیابی کنید.

نمایش بیشتر