آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ایده‌های جذاب و استراتژی

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ایده‌های جذاب و استراتژی

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام با ایده‌های جذاب و استراتژی
آنچه در این مقاله می‌خوانید

اینستاگرام، برنامه ای است که هر چه قدر از زمان ساخت آن می‌گذرد، افراد بیشتری را جذب خود می کند. این برنامه امروزه تبدیل به یک  برنامه بسیار محبوب مردمی شده که طرفداران خاص خود را دارد. بررسی ها نشان می دهد، اگر شما می خواهید صفحات اینستاگرام دارای محبوبیت و بازدید بسیار بالایی باشد، کیفیت بالای محتوا و نیز تداوم آن، باعث موفقیت صفحات وب شما می شود.

برنامه اینستاگرام دارای الگوریتم های خاصی است. این الگوریتم ها باعث نمایش محتوای شما و دیدن آن توسط مخاطب می شود تا محتوای شما بازخورد بیشتری داشته باشد.

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

منظور از تولید محتوا در اینستاگرام چیست؟

یکی از مهم ترین فاکتورهای مهم برای داشتن یک پیج خوب و مناسب، تولید محتوای مناسب در اینستاگرام است که این موضوع اصلی ترین راه بازاریابی پیج اینستاگرام نیز هست. اگر شما جزو آن دسته افرادی قرار دارید که دارای پیچ های تجاری و خرید و فروش هستند، تولید محتوا در اینستاگرام یک نکته بسیار مهمی است که رعایت آن توسط شما یک امر بسیار مهم و واجب است.

تولید محتوا یک راه حل مناسب جهت افزایش موفقیت و پیشرفت شما محسوب می شود. اگر شما یک پیج خرید و فروش لباس داشته باشید ولی محتوای مناسب مانند فیلم و عکس های با کیفیت و مناسب نگذارید، موفقیت و پیشرفت شما کمتر می شود؛ پس همانطور که دیدید تولید محتوای مناسب موضوعی مهم جهت افزایش دیده شدن و بالا بردن موفقیت کسب و کار های شما می شود.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا چیست و چگونه تولید محتوا کنیم؟

اما محتوا چیست؟ محتوا پیامی است مانند عکس، فیلم، متن و صدا، به هر چیز دیگری که یک پیام خاص را منتقل کند، محتوا گفته می شود. وقتی شما محتوایی را تولید و آن را داخل برنامه اینستاگرام می گذارید، شما تولید محتوا را انجام داده‌اید؛ البته شما باید مخاطب مناسب خود را درست  بشناسید تا محتوای مناسبی نیز قرار دهید. افراد مختلفی همواره سعی می کنند تولید محتوا خود را مطابق نیاز افراد تولید کنند و علاوه ‌بر آن محتوای تولیدی باکیفیت نیز داشته باشند؛ علت آن جذب توجه بیشتر افراد است.

برنامه اینستاگرام یک برنامه و شبکه جهانی است. این برنامه امروزه افراد زیادی را با سلیقه های مختلف، جذب خود کرده است. نقش محتوا امروزه مرتبط ساختن سلیقه های مختلف افراد است.

مهم ترین ویژگی تولید محتوا، این است که اگر محتوا کاملا هدفمند و برنامه ریزی شده باشد، کاربران علاقمند زیادی را جذب محتوا و پیج شما می کند؛ همچنین باعث افزایش و گسترش بیزینستان اینستاگرام می شود.

چرا تولید محتوا در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ؟

چرا تولید محتوا در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است ؟

زمانی که دنبال پاسخ مناسبی برای اهمیت تولید محتوا در اینستاگرام هستید، نشان دهنده این است که شما دغدغه ای بسیار مهم دارید. این دغدغه می تواند شامل تولید محتوا باشد. ما کمک می کنیم تا دغدغه شما را رفع  و اهمیت این موضوع را مطرح کنیم.

امروزه با افزایش ساخت تولید محتوا توسط افراد، زمان بسیار زیادی را صرف جستجو و گذراندن داخل فضای مجازی و برنامه های آن مخصوصا اینستاگرام می شود. تولید محتوا در اینستاگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ علت این موضوع نیز همانطور که گفته شد، جذب بیشتر فالوور، تعامل فالوورها، افزایش تعداد لایک و کامنت و ترغیب شدن افراد و فالو کردن صفحه شما، در نتیجه‌ گذاشتن محتوای مناسب است. اگر محتوای شما جذاب تر و بسیار حرفه‌ای تر باشد، تمام کارهایی که گفته شد، صورت می گیرد و صفحه اینستاگرامی شما بازخورد و تعامل بیشتری پیدا می کند.

همانطور که دیدید موضوع گذاشتن محتوای مناسب، ارزش بسیار زیاد و بالایی دارد. گذاشتن محتوای مناسب و ساخت آن و جذب مخاطب، یک ارزش آفرینی دوسویه است. علت آن این است که شما علاوه بر گذاشتن محتواهای مناسب و آموزنده، می توانید مخاطب و کاربران زیادی را جذب خود کنید؛ مخاطبان و کاربران نیز باتوجه به نیاز های خود، اطلاعات و خدمات مربوطه را استفاده و از آن‌ها بهره مند می شوند.

تولید محتوای مناسب، جلب اعتماد کاربر

تولید محتوای مناسب، جلب اعتماد کاربر

اگر شما دارای یک پیج اینستاگرامی بیزینسی هستید، جلب اعتماد بیشتر کاربر، مهم ترین کار شما است. قرار دادن انواع محتواهای بسیار مناسب و خوب، باعث می شود تا کاربران مدت زمانی را صرف دنبال کردن پیچ شما کنند. اگر پست های شما مناسب باشد، کاربر متوجه خواهد شد که محتواها و پست های شما فیک نیست و شما را دنبال خواهد کرد.

این موضوع برای تمام افراد صدق می کند و محدوده خاصی را از کاربران جدید و قدیم شامل نمی شود. نکته مهمی که افراد دارای پیج های بیزینستی باید بدانند، این است که این افراد باید پست و محتواهایی با بازه  زمانی کم قرار دهند تا کاربران قدیمی خود را از دست ندهند؛ همین خاطر تولید محتوای این دسته کاربران، بسیار مهم و ضروری است.

 

بیشتر بخوانید: آموزش تولید محتوا با موبایل + معرفی ابزار تولید محتوا

همانطور که در بالا اشاره کردیم، برنامه اینستاگرام دارای الگوریتم های خاصی است. این الگوریتم ها باعث می شود تا بین کاربران اینستاگرام یک مقایسه ای صورت می گیرد. مهم ترین الگوریتم های اینستاگرام مربوط به تولید محتوا است؛ به همین خاطر تولید محتوا کردن شما بسیار مهم است.

شاید جالب باشد که بدانید برنامه اینستاگرام، تولید محتوای پیج شما را چک می کند؛ همچنین این برنامه فیک بودن پیج، ساعت منتشر کردن محتوا و موارد دیگری را نیز چک می کند؛ پس موضوع تولید محتوا، یک موضوع بسیار مهم و کاربردی محسوب می شود.

صدای برند شما با تولید محتوا در اینستاگرام

صدای برند شما با تولید محتوا در اینستاگرام

امروزه بازار خرید و فروش انواع محصولات در فضای مجازی بسیار پررنگ، مهم  و داغ شده است؛ همین موضوع باعث شده تا محتواهای موجود، سهم شما را از تجارت مشخص کند. درست است که امروزه کسب و کارهای بسیار زیادی رشد خود را کرده و درآمدهای بسیار بالایی را نیز جذب کرده‌اند؛ اما بیزینس ها و افرادی که دارای پیج های خرید و فروش یک برند هستند، اینستاگرام را بدون هیچ نتیجه ای ترک و درآمد بسیار بالای خود را نادیده گرفته اند.

اما امروزه  روش های  خرید و فروش و بازاریابی قدیمی، کم کم روبه کمرنگ شدن و کاهش هستند؛ همچنین این روش ها، هزینه بر بوده و ممکن است که خرید و فروش صورت نگیرد یا حتی صدای آن ها هرگز به گوش شنونده خود نرسد. اما برخی دیگر، دنبال راهی مناسب جهت انجام تبلیغات خود و فروش محصولات خود به روش نوین هستند.

تصور کنید که شما یک فروشگاه عرضه لباس زنانه دارید که می خواهید مشتری های مختلف و البته زیادی را جذب خود کنید. قطعا هسته اصلی مخاطبان شما خانم ها هستند؛ سوالی که مطرح می شود این است که چگونه محصولات شما توسط گروه هدف دیده و خریداری شود؟ بیلبورد های تبلیغاتی هزینه های بسیاری زیادی دارند؛

حال آنکه اگر این محصولات نیز مناسب تبلیغ نشود فروش آن ها دچار مشکل می‌شود. شما نکته ای را که باید در نظر بگیرید این است که بانوان اکثر اوقات خود را کجا سپری می کنند؟ درست است، فضای مجازی! تبلیغ شما داخل فضای مجازی تاثیر گذاری بیشتری داشته و هزینه های شما را کاهش می دهد؛ اما طبیعتاً تبلیغ های شما بیشتر دیده می شود.

شما می توانید با تولید محتوا در اینستاگرام، تاثیر گذاری محتوای خود را افزایش دهید. زمانی محتوای شما پادشاه است که بتوانید با تولید محتوایی که انجام می دهید ارتباطی مستقیم با زبان مخاطب خود بگیرد. آن زمان است که شما می توانید بگویید محتوای شما پادشاه است.

بیشتر بخوانید: تولید محتوا به انگلیسی در سال 1401

اگر شما نگاهی به پیج های تجاری موفق  اینستاگرام بیاندازید، متوجه خواهید شد که تنها پیج هایی موفق هستند که محتوای خوب و عالی را تولید کرده و داخل برنامه اینستاگرام بارگذاری کرده‌اند.

اگر پشت تولید محتوا در اینستاگرام شما ایده و نقشه ای بسیار خلاق قرار داشته باشد، می توانید بدون دردسر، درون ذهن و حافظه مخاطب خود نفوذ کنید و تصویر برند خود را که بسیار موفق و فوق العاده است، بسازید. این عمل باعث می شود همراه تولید محتوای مناسب و خوب، اعتباری مناسب برای برند خود خریداری کنید. اما اگر توجه ای نداشته باشید باعث شکست شما و نخریدن محصولات شما می شود؛ پس همانطور که می بینید تولید محتوا مناسب و خوب در اینستاگرام، باعث بازخورد خوب و ایجاد اعتباری مناسب جهت نام برند شما می شود.

اما تولید محتوا در اینستاگرام، دو چالش اساسی دارد. اولین چالش چه بگوییم؟ و دومین چالش چگونه بازگو کنیم؟ تا اینجا کار شما متوجه شدید که تولید محتوا آن هم محتوای مناسب باعث اعتبار بخشیدن به برند و بیزینس شما می شود. اما مورد دومی چگونگی بیان و بازگو کردن محتوا، یک چالش بسیار بزرگ برای فرد می شود. اگر می خواهید داستانی مناسب جهت برند خود را تعریف کنید یا از برند خود تعریف و تمجیدی داشته باشید تا فرد مقابل را تبدیل مشتری دائمی خود کنید. پس شما باید مراقب لحن محتوایی که می خواهید ارائه دهید، باشید.

 همچنین محتوایی که شما ارائه می دهید، اگر دارای حرف جدیدی نباشد، به درد مخاطب نمی خورد؛ آن هم امروزه که رقابت بسیار شدیدی جهت تولید محتوای یونیک، جذاب و فوق العاده است.

نحوه تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت در اینستاگرام

نحوه تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت در اینستاگرام

1.بررسی الگوهای آماده

اولین قدم جهت تولید محتوای حرفه ای و باکیفیت در اینستاگرام، بررسی الگوهای آماده است. بدون شک اولین قسمتی که باعث جذب پست توسط مخاطب می شود، تصویر ها هستند. تصویرها عاملی بسیار مهمی هستند که باعث می شوند تا مخاطب ترغیب به خواندن مطلب شود یا پست مورد نظر را رد کند! شما می توانید از ابزارهای طراحی آنلاین که کار آن ها طراحی نقاشی ها و عکس های جذاب است، جهت تولید پست های اینستاگرامی عالی استفاده کنید؛ پس نحوه استفاده و یادگیری برنامه ها را اولین اولویت خود قرار دهید.

داشتن یک باکس عکس از محصولات تولیدی شما می تواند جهت تولید محتوا در اینستاگرام، کمک شایانی بدهد؛ همچنین اگر شما تعاملی بسیار قوی با فالوور های خود داشته باشید، حتی یک عکس محصول ساده باعث حیرت آن ها می شود.

2.ترکیب فرمت های مختلف

دومین مورد جهت تولید محتوای حرفه ای و با کیفیت، ترکیب فرمت های مختلف است. اگر شما کاربر اینستاگرام هستید، انواع فرمت های محتوا را باید دردسترس کاربران و فالوور های خود قرار دهید. یکی از مثال های بارزی که می توان اشاره کرد این است که، شما می توانید یک فیلم ۶۰ ثانیه ای جهت نشان دادن محصولات خود یا یک آموزش کوتاه گرفته و آن را داخل پیج و صفحه خود قرار دهید و تولید محتوا را انجام دهید.

یک نکته بسیار مهم این است که شما باید مراقب باشید با عکس های زیاد و محتواهای که به صورت عکس است، کاربر را تحت فشار قرار ندهید؛ همچنین شما می توانید محتواهای خود را تنوع دهید. این کار باعث می شود تا کاربر را تشویق خواندن محتوای شما کند.

معرفی 20 سایت دانلود عکس رایگان با کیفيت بالا

3.بازسازی محتوا از برند های موجود یک روش موثر جهت تولید محتوای حرفه ای و باکیفیت

شما می توانید در قدم بعدی، برندهای مختلف دیگر را الگوی تولید محتوایی خود قرار دهید. یکی از  مواردی است که به شما کمک می دهد، بررسی هشتگ و حساب کاربری جهت نوشتن و ایجاد یک محتوای باکیفیت است.

شما جهت تولید محتوای مجدد می توانید هشتگ های مرتبط با حوزه بیزینستان و چک کردن حساب های اینستاگرام افراد معروف مخاطبان مشترک و افراد رقیب خود را پیدا کنید و از اطلاعلت استفاده کنید. شما همراه فالو کردن افراد معروف و موفق درجهت حوزه شما، پست های جدید آن ها را ببینید.

4.دریافت اجازه جهت قرار دادن محتوا

دیگر موردی  که به شما کمک می کند، اجازه گرفتن از پیج اصلی جهت استفاده مجدد محتوا است. اگر شما خواستید پستی را عیناً در داخل پیج خود بگذارید، اجازه گذاشتن را بگیرید.

5.همکاری شما و دیگر برند ها

همکاری با برندهای برتر می تواند گزینه ای مناسب جهت تولید محتوای حرفه ای و باکیفیت در اینستاگرام باشد. اگر قصد دارید تا کنترل بیشتر و جریان مداوم از محتوای اینستاگرام داشته باشید، باید دنبال همکاری با اینفلوئنسر ها باشید. همکاری شما موجب می شود تا شما فالوورهای پیج خود را افزایش دهید.

ایده های مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام

ایده های مناسب برای تولید محتوا در اینستاگرام

 شما برای ساختن یک برنامه محتوایی نیاز به ایده هایی جهت تولید محتوا دارید. همراه ما باشید تا ایده های مختلف جهت تولید محتوا در اینستاگرام را معرفی کنیم.

1.کد تخفیف، یک پیشنهاد شگفت انگیز

کدهای تخفیف و حراج های استثنایی که شما داخل پیج خود قرار می دهید، باعث می شود تا مخاطبان شما حس خاص بودن را دریافت کنند؛ علت آن این است که آن ها زودتر تخفیف ها و فرصت های خرید ویژه را مطلع می شوند.  شما می توانید برای تاثیر پذیری بیشتر، کد تخفیف اینستاگرامی را تعریف و قرار دهید.

2.نقل قول

در هر زمینه ای افراد مشهوری وجود دارند که شما می توانید صحبت ها و نقل قول های آن ها را داخل پیج خود قرار دهید. این نوع محتواها اغلب کاربران را جذب خود می کنند؛ علاوه ‌بر آن، این موضوع باعث می شود تا فعالیت برند شما، هم راستای ارزش هایی باشد که افراد سرشناس آن موضوع را تعریف کرده اند.

3.محتوای آموزشی بسازید

محتوای آموزشی بسازید

شما می توانید جهت ایده گرفتن، محتواهای آموزشی خاصی را بسازید و داخل پیج و صفحه اینستایی خود قرار دهید. مثالی که می توان زد این است که اگر شما بر فرض فروشنده لوازم آشپزخانه ای مانند غذاساز هستید، می توانید چند دستور ساده و البته کاربردی جهت تولید و تهیه انواع اسموتی را داخل پیج خود قرار دهید و آن را منتشر کنید.

یا اگر شما در رابطه با گردشگری کار می کنید، منتشر کردن محتوای آموزشی و نحوه دسترسی به نقاط توریستی یک شهر خاص می تواند ایده ای مناسب برای شما باشد. شما می توانید محتواهای خود را بر اساس فیلم قرار دهید؛ این کار باعث افزایش جذابیت محتواهای شما می شود.

جهت سفارش تولید محتوا باکیفیت با رعایت اصول سئو کلیک کنید

4.مصاحبه با افراد مختلف

انتشار مصاحبه با افراد و حوزه های مختلف یک ایده بسیار مناسب و جذاب جهت تولید محتوا در اینستاگرام است که می تواند توجه مخاطبان را جلب خود کند. مصاحبه می تواند با افراد موفق مانند مدیران، مدیر عامل شرکت، و با دیگر افراد یا همکارانی از برندهای همکار یا رقیب صورت گیرد.

جهت انتشار مصاحبه چند راه وجود دارد. اولین راه لایو است. شما می توانید خبر مصاحبه را ۲۴ ساعت قبل در پیج خود قرار دهید. دومین راه استوری است. شما می توانید لایو خود را چند قسمت کرده و آن را در قالب استوری قرار دهید.

 IGTV، یک گزینه عالی جهت استفاده از تمام امکانات اینستاگرام است.

5.ترندها

ترندها

جهت یافتن و تولید ایده های تولید محتوا در اینستاگرام، شما باید حواستان درباره‌ انواع ترندهای روز دنیا جمع باشد. ترندهایی مانند انواع چالش هایی که اتفاق می افتند و تحت تاثیر خود قرار می گیرند. امروزه گسترش شیوع کرونا و همراه آن ماسک زدن و شستن مداوم دست ها یک گزینه مناسب جهت همراهی این ترند است که شما می توانید محتوا های مناسب مانند عکس و فیلم را تهیه و آن را به اشتراک بگذارید.

6.پیشنهاد فیلم و کتاب

شما می توانید در برنامه محتوایی اینستاگرامی خود، بخشی را جهت سرگرمی بیشتر مخاطبان قرار دهید. معرفی فیلم یا کتاب می تواند یک گزینه مناسب باشد. مثلا اگر شما حوزه کاریتان، درباره آشپزی است می توانید کتاب هایی مناسب جهت آشپزی را برای مطالعه مخاطبان خود قرار دهید.

7روش تولید محصولات شما

لباس ها، خوراکی ها و موارد دیگر چگونه تولید و آماده می شوند. شما می توانید مراحل تولید محصولات خود را ضبط کرده و آن را داخل پیج قرار دهید. اگر شما می توانید، ساختن تایم لیس گزینه ای مناسب است.

8.محتوای وبسایت ها

اینستاگرام علاوه بر آن که یک برنامه اجتماعی است، می تواند برنامه ای مناسب جهت اشتراک دوباره بعضی محتواها نیز باشد. انتشار محتواهای وبسایت یا اطلاع رسانی درباره پست های جدید یک وبسایت، می تواند تعامل شما را با برنامه اینستاگرام و سایت افزایش دهد.

9.سوال کردن یا پرسیدن

سوال کردن یا پرسیدن

سوال پرسیدن، یک ایده مناسب جهت تولید محتوا در اینستاگرام است. این موضوع می تواند تعامل زیادی را با کاربر ایجاد کند. شما می توانید تحت عنوان یک استوری، سوالی را مطرح کنید و منتظر جواب آن از سوی کاربر خود باشید.

10.برگزاری انواع مسابقه

برگزاری انواع مسابقه، همیشه جذاب بوده است. مسابقه حس رقابت را درون کاربر تحریک و این حس را ایجاد می کند. برگزاری مسابقه و ایجاد آن باعث ایجاد یک تعامل بسیار شاد، مفرح و مناسب اینستاگرامی می شود. شما می توانید مسابقه اولین کامنت را ایجاد کرده و جایزه ای تحت عنوان آن قرار دهید. جایزه شما می تواند یک شارژ جهت سیم کارت همراه مبلغ های متفاوت باشد یا می توانید استفاده یک پک یا محصول را کاملا رایگان در نظر بگیرید. البته نکته بسیار مهم این است که شما باید حواستان باشد و کوتاهی نکنید که باعث بدقولی شما پیش کاربران شود.

11.تجربه مشتری های قبل

تجربه مشتری های قبل

یک ایده بسیار مناسب تولید محتوا برای جلب توجه و افزایش اعتبار، تجربه مشتری های گذشته و قبلی با برند شما است. اگر مشتری شما محصولات و برند شما را استفاده کرده و راضی باشد، شما می توانید رضایت مشتری قبلی خود را استوری کنید. این کار باعث افزایش اعتماد مشتری های جدید شما می شود. شما می توانید مشتریان ناراضی را تبدیل به مشتریان راضی خود کنید و این موضوع را پست یا استوری کنید. این کار سبب می شود تا شما نشان دهید که رضایت و حل مشکلات کاربر اولین کار و اولویت شما محسوب می شود.

12.ساخت یک هشتگ خاص و اختصاصی

سعی کنید همیشه یک هشتگ خاص و منحصر به فرد خود را ایجاد کنید و یک روز را مختص این هشتگ قرار داده و محتواهایی در خصوص هشتگ قرار دهید.

13.استفاده از محتوا های دیگر شبکه های اجتماعی

تولید محتواهای جدید نیازمند وقت، حوصله و هزینه های بسیار زیادی است؛ شاید شما وقت مناسب و کافی جهت تولید محتوای جدید نداشته باشید. شما می توانید برخی اوقات از محتوای اختصاصی دیگر شبکه های اجتماعی استفاده کرده و از آن ها بهره مند شوید. مثلا شما می توانید کاری که هفته قبل داخل برنامه تلگرام یا یوتیوب قرار داده اید را امروز داخل پیج اینستاگرامی خود قرار دهید.

14.تصاویر قبل و بعد از تولید

تصاویر قبل و بعد از تولید

تصاویر قبل و بعد تاثیر بسیاری جهت جلب توجه کاربر دارد. اگر شما یک آرایشگر هستید می توانید قبل و بعد رنگ کردن مو، فر کردن مو یا صاف کردن مو را تحت عنوان بعد و قبل داخل استوری قرار دهید؛ همچنین شما می توانید این موضوع را همراه یک پست 60 ثانیه ای تولید و قرار دهید.

15.اشتباهات خود را به اشتراک بگذارید

کسب و کار شما را یک ربات اداره نمی کند. بلکه شما آن را هدایت و اداره می کنید. شما می توانید جهت برقراری ارتباط بیشتر و عمیق تر، ارتباط حسی بیشتری را بین شما و کاربر خود ایجاد کنید. قطعا کسب و کار بی نقص و بدون اشتباه وجود ندارد. شما می توانید اشتباهات خود داخل برنامه یا مانند یک داستان برای کاربران بازگو کنید.

16.بازنشر محتوای مخاطبان صفحه

اگر شما به اندازه کافی مورد توجه کاربران هستید، احتمال زیاد آن ها نیز درباره شما محتواهای مختلفی مانند عکس یا فیلم تهیه و تولید می کنند. این محتواها را داخل صفحه خود به اشتراک می گذارند. این یک گزینه بسیار مناسب و فوق العاده است؛ شما محتواب آن ها را داخل پیج خود بازنشر کنید. این کار سبب افزایش ارتباط شما و کاربر می شود.

بیشتر بخوانید: بهترین منابع برای تولید محتوا و ایده برای تولید محتوا

17.استفاده از نوستالژی ها

نوستالژی ها همیشه خاطره ای خوش و شیرین را ایجاد می کنند. شما می توانید، یک پست یا استوری را قرار داده و مخاطب خود را همراه خود به گذشته ها و نوستالژی ها ببرید.

18.استفاده از مناسبت های مختلف

مناسبت های مختلف موجود یک فرصت بسیار مناسب هستند. شما می توانید همراه ذوق، خلاقیت خود را نشان دهید. این کار باعث می شود تا مخاطب را جذب کنید. مثلا شما می توانید روز پدر، روز مادر و روز های خاص را همراه یک پست همراه سلیقه منحصر به ‌فرد خود تبریک بگویید و آن را داخل پیج قرار دهید.

19.نگاهی دقیق به آمار و ارقام

نگاهی دقیق به آمار و ارقام

اعداد و ارقام همیشه یک موضوع مهم و جذاب هستند. شما می توانید درباره مسائل مربوط خود آمارهای مختلفی را گردآوری کنید. مثلا شما می توانید جشن چند هزاری شدن فالوور را همراه دنبال کنندگان خود بگیرید و در صورت تمایل، جایزه یا هدیه ای نیز بدهید.

سخن پایانی

ما در این مقاله سعی کردیم تا تولید محتوا را برای شما توضیح دهیم؛ همچنین سعی کردیم تا ایده های مختلفی را جهت تولید محتوا در اینستاگرام را شرح و بررسی کنیم. شما می توانید محتوایی باکیفیت بسیار عالی، جهت صفحه های خود تولید و آن را قرار دهید. ایده های مناسب شما می تواند پیج شما را در الگوریتم های اینستاگرامی پیروز کند.

امتیاز تون خیلی برامون مهمه!

از 1 تا 5 امتیاز بدید

4 / 5. تعداد رای: 221

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.