10 راه پر کاربرد برای جذب فالوور در توییتر

10 راه پر کاربرد برای جذب فالوور در توییتر- بلو مارکتینگ

توییتر در سال 2006 تاسیس شد و از صدای گنجشک در طبیعت گرفته شده است و وجود پرنده در لوگوی توییتر نیز به این معنی است .و در همان سال نیز آغاز به کار کرد. توییتر در سال 2012 بیش از 10 میلیون کاربر داشت. به هر نوشته ای که در این صفحه می‌نویسید توئیت گفته می‌شود. حتی کاربرای که حساب کاربری ندارند می‌توانند توئیت ها را ببینند.

توییتر قبل از فیلتر شدن، جر پنج سایت محبوب در ایران بود اما بعد از فیلتر شدن حتی جزء 50 سایت اول نیز نمی‌باشد.

شرکت آن ابتدا در کالیفرنیا ثبت شد ولی در حال حاضر دفتر اصلی آن در سان فرانسیسکو است. دفاتر دیگر توییتر در نقاط مختلف جهان وجود دارند و فعالیت می‌کنند .

توییتر یکی از شبکه های اجتماعی بسیار محبوب در بین کاربران است، پیشرفت این شبکه باعث شده تا این شبکه یکی از رقیب های پرقدرت شبکه های اجتماعی دیگر همچون فیس بوک و اینستاگرام باشد. توییتر به خاطر ویژگی های منحصر به فردش مورد توجه افراد مشهور ، سلبریتی ها و تجارت ها قرار گرفته است.

و همچنین با توجه به آمار های منتشر شده توییتر تاثیر گذاری خوبی را فضای آنلاین دارد طبق همین آمارها 71 درصد از کاربران توییتر برای دریافت اخبار ها و رویدادها از آن استفاده می‌کنند. و بقیه ی افراد برای پر کردن اوقات فراغت خود از آن استفاده می‌کنند.

یکی از امکانات توییتر پاک کردن حساب کاربری است که پس از پاک شدن به مدت 30 روز قابل بازگشت است. با پاک کردن توییتر خود تمام داده های شما پاک می‌شوند.

توییتر چیست

توییتر یکی از ابزار های کارآمد برای تجارت موفق است، شرکت های تجاری از فالوور های خود می‌توانند مشتریان ثابت بسازند. یکی از مهم ترن امکانات توییتر اطلاع رسانی سریع و کوتاه پیام های مهم است به این ویژگی Microbloggikg می‌گویند.

 با این روش شما می‌توانید پیام های خود را با سرعت بالا به مشتری ها برسانید. قبل از رسیدن به این مرحله شما باید فالوور ها و دنبال کننده های خود را در توییتر افزایش دهید زیرا برای یک تجارت موفق اگر فالووری نداشته باشید استفاده از توییتر فایده چندانی برای کار شما ندارد.

در این مطالبی که در بلو مارکتینگ تهیه کردیم قصد داریم راه های افزایش فالوور در توییتر را به شما معرفی می‌کنیم تا با افزایش فالوور ها در کسب و کار خود موفق باشید. در صورت تمایل تا پایان ما را همراهی کنید.

مطالعه بیشتر: اندازه های استاندارد پست اینستاگرام چقدر است؟

محتوای جذاب

اگر قصد دارید فالوور های خود را در توییتر افزایش دهید باید محتوایی بنویسید که کاربران را سرگرم کند هر چقدر محتوای شما جذاب تر باشد کاربران آن را به اشتراک می‌گذارند. این محتوا ها باید مرتبط با کسب و کار شما باشد و همچنین از نظر کاربران جذاب باشد.

بنابراین اگر محتوای شما خواندنی و جذاب باشد قابلیت Retweet در توییتر به شما کمک می‌کند و کاربران پست های شما را به اشتراک خواهند گذاشت. با این روش فاللورهای شما افزایش پیدا می‌کند.

بیوگرافی جالب

اگر نام کاربری شما یک نام قانونی نباشد توییتر نام کاربری شما را در نتایج جست و جوها قرار نمی‌دهد. داشتن بیوگرافی اجباری نیست اما با داشتن یک بیوگرافی جذاب کاربران به آن بیشتر توجه می‌کنند تا در مورد کسب و کار و برند شما بیشتر بدانند.

قسمت بیو توسط موتور های جست و جو ایندکس می‌شود و اولین نقطه برای برقراری ارتباط با کاربران قسمت بیو است. که می‌توانید در آن خود را به طور کامل معرفی کنید.

همچنین عکس پروفایلی که انتخاب می‌کند اهمیت زیادی دارد بهتر است عکس خودتان را برای پروفایل انتخاب کنید نه عکس برند زیرا کابران می‌خواهند با یک شخص واقعی ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری نام کاربری

در شبکه های اجتماعی دیگر نام کاربری خود را به اطلاع کاربران برسانید، با این کار صفحه رسمی خود را به طور گسترده تر معرفی می‌کنید. و بنابراین باعث افزایش فالوور می‌شود.

و همچنین می‌توانید از مخاطبین خود بخواهید شما را در توییتر فالو کنند.

اشتراک گذاری مطالب

اشتراک گذاری پست ها و توییت های شما باعث افزایش فالوور می‌شود و اصلی ترین راه برای جذب فالوور است. این کار را باید به طور دقیق مدیریت کنید زیرا اشتراک گذاری بیش از حد نتیجه‌ی عکس به دنبال خواهد داشت.

طبق آمار ها توئیت هایی که بیش از ده بار در صفحات مختلف معرفی می‌شوند از حالت جذاب به توئیت‌های تبلیغاتی و اسپم تبدیل می‌شوند. بهترین راه کار این است که تمام پست ها را اشتراک گذاری نکنید و فقط پست هایی که ارزش اشتراک گذاری دارند را معرفی کنید.

این توئیت ها را بیش از حد اشتراک گذاری نکنید. شما می‌توانید با کمک پلتفرم های مدیریتی شبکه های اجتماعی توئیت های خود را حرفه ای منتشر کنید.

با استفاده از این پلتفرم ها شما می‌توانید پست های خود را زمان بندی کنید تا در زمان مشخص به طور خودکار منتشر شوند. با استفاده از این سیستم وقت کمتری صرف می‌کنید و مدیریت شبکه اجتماعی شما سازماندهی تر می‌شود.

مطالعه بیشتر: مهم ترین نکات اصول طراحی بنر تبلیغاتی در اینستاگرام

شبکه سازی کنید

توییتر یک ابزار برای ایجاد شبکه با با دیگر اعضای فعال در زمینه کاری است. شما می‌توانید افراد موفق در حوزه کاری خود را دنبال کرده و از روش های آن ها استفاده کنید. اگر افراد موفقی شما را فالو کرده اند و مطالب شما را ریتوئیت کنند یا زیر توئیت های شما نظری ارسال کنند شما به عنوان یک شخص سرشناس معرفی می‌شوید و به افزایش فالوور های شما نیز کمک می‌کند.

دنبال کردن پیج های رقیب

یکی از راه های افزایش فالوور در توییتر فالو کردن رقبای کسب و کار و هم فکر شما می‌باشد. زمانی که پیج رقیب شما را نیز دنبال کند فالوورهای آن شما را شناسایی می‌کنند، لایک و کامنت گذاشتن نیز باعث جذب فالوور ها می‌شود و همچنین ایده های جدید از پیج رقیب دریافت کنید.

توئیت گذاشتن در زمان مناسب

توئیت ها در یک زمان مشخص برای کاربران نمایش داده می‌شوند اگر شما در زمان مناسبی توئیت خود را اشتراک گذاری نکنید کاربران به راحتی از آن گذشته و هیچ توجهی به آن نمی‌کنند.

شما می‌توانید از ابزارهای زمان بندی توئیت استفاده کنید و از قابلیت های آن مانند دوره‌ی زمانی مشخص بهره مند شوید. و فالوور های خود را افزایش دهید.

استفاده از هشتگ های پر کاربرد و مرتبط

اگر می‌خواهید تعداد فالوور های خود را بالا ببرید باید کسب و کار خود را با هشتگ های پرطرفدار ارتباط دهید. مثلا کسب و کار خود را به کرونا ربط دهید تا کاربران را جذب کند.

برگزاری لایو زنده

لایو زنده در توییتر هنوز به اندازه‌ی لایو اینستاگرام مورد توجه قرار نگرفته است اما هستند کاربرانی که از لایو زنده توییتر بازدید کنند برای این کار سعی کنید یک موضوع جالب را برای خود انتاخب کنید تا فالوور هایی که لایو توییتر را دنبال نمی‌کنند مشتاقانه منتظر لایو شما باشند.

تشویق کاربران وب سایت برای دیدن حساب توییتر

اگر شما وب سایتی دارید که مقالات خود را در آن بارگذاری می‌کنید از کاربران بخواهید از حساب توییتر شما نیز دیدن کنند و یا این که نظر خود را در مورد پستی در توییتر اعلام کنند.

سعی کنید پستی که در توییتر قرار می‌دهید با دیگر شبکه های اجتماعی و یا وب سایت شما متفاوت باشد در این صورت می‌توانید در مقالات خود پست های توییتر را تبلیغ کنید.

مطالعه بیشتر: لوگو چیست و درکسب و کار ما چه تاثیری دارد؟

استفاده از محتوا های تصویری جالب

همان طور که می‌دانید توییتر نیاز به محتوای تصویری ندارد اما قرار دادن محتواهای تصویری جالب و خاص هرچقدر کم اما روی مخاطبان تاثیر می‌گذارد.

توئیت های دارای عکس، فیلم و یا کلیپ های زنده از نظر کاربران جذاب تر از توئیت هایی با متن خالی است. برای بالا رفتن فالوورهای خود می‌توانید در توئیت های خود از عکس ها و فیلم های متنوع استفاده کنید و به راحتی توجه کاربران را جلب کنید.

روش های دیگر برای جذب فالوور

ما در این مقاله راه های افزایش فالوور در توییتر را به شما معرفی کردیم  موارد زیاد دیگری نیز وجود دارد مانند نوشتن و ویرایش خوب، توئیت های پرسشی، ایجاد نظر سنجی، پین کردن بهترین توئیت، لینک دادن از سایر پروفایل های اجتماعی، اضافه کردن دمه های توییتر به وبلاگ خود، تگ کردن افراد و برند های معتبر،  استفاده از جست و جوی توییتر، فالوور تقلبی خریداری نکنید،

پاسخ دادن به تمامی کامنت ها، تنظیم کردن جست‌و‌جوی کلمات کلیدی، پیوستن به هشتگ های مرتبط، داشتن یک منبع معتبر، پیوستن به گفت‌وگوهای مرتبط، ایجاد لسیت برای توییتر، حضور در چت های توییتر، اشتراک گذاری مجدد توییت‌های مهم، عناوین و سر فصل های مختلف را امتحان کنید،

اجرا کردن مسابقه برای فالو کردن، تبلیغ کردن حساب کاربری خود،  استفاده از الگوریتم توییتر به سود خود، اضافه کردن مکان به بیوی خود، دریافت کردن تیک آبی، انتقال دادن مخاطبین ایمیل به توییتر، جست و جوی افراد علاقه مند به خود،  ساختن گروه چت، ساختن لیست های عمومی و خصوصی، مدیریت بحران ها در صفحه خود، شناختن علایق مخاطبان، ایجاد حساب خصوصی در توییتر و تولید کردن محتوای خوب.

نکته ی پایانی

با رعایت این موارد می‌توانید فالوور های خود را در توییتر افزایش داده و مشتریان زیادی جذب کنید. علاوه بر این روش ها، راه های دیگری نیز وجود دارد که شما باید طبق سلایق مشتریان خود از آن ها استفاده کنید.

امتیاز تون خیلی برامون مهمه!

از 1 تا 5 امتیاز بدید

3.8 / 5. تعداد رای: 241

نظرات

سوالات و نظراتتون رو با ما به اشتراک بذارید

برای ارسال نظر لطفا ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.